Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@06:51:48 GMT

شوخی سفیر مستعفی آمریکا با دونالد ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۳۵۲/شوخی_سفیر_مستعفی_آمریکا_با_دونالد_ترامپ

شوخی سفیر مستعفی آمریکا با دونالد ترامپ

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، نیکی هیلی، سفیر مستعفی آمریکا در سازمان ملل در جریان مراسم شامی در نیویورک با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که باعث خنده حضار در مجمع عمومی سازمان ملل شده بود، شوخی کرد؛ نمایشی که به گفته رئیس جمهوری و هیلی عمدی بود.

هیلی گفت: رئیس جمهوری امروز به من زنگ زد و توصیه‌های خوبی به من کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: "اگر می‌خواهی دیگران را بخندانی درباره دستاورد‌های من اغراق کن این کار در سازمان ملل خیلی خوب جواب داد. "

سفیر مستعفی آمریکا در سازمان ملل سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل و زمانیکه حضار به گفته‌هایش مبنی بر اینکه دستاورد‌های دولت دو ساله‌اش بیش از هر دولتی در تاریخ آمریکا بوده را یادآوری کرد.

ترامپ بعدا گفته بود کاری کرده همه بخندند و هیلی نیز از وی حمایت کرد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۳۵۲/شوخی_سفیر_مستعفی_آمریکا_با_دونالد_ترامپ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: