Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:55:53 GMT

40 دام در دو روستای دلیجان در حمله گرگ ها به گله تلف شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۴۲۳/۴۰_دام_در_دو_روستای_دلیجان_در_حمله_گرگ_ها_به_گله_تلف_شدند

40 دام در دو روستای دلیجان در حمله گرگ ها به گله تلف شدند

محمدحسین جاجعلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارندگی سیل آسا و تندباد عصر روز دوشنبه در روستاهای مذکور باعث ترس و وحشت برخی گوسفندان گله شد به طوری که دامدار نتوانست گله را کنترل کند.
وی اظهار کرد: در جستجوی اولیه برای گوسفندان رمیده لاشه 10 راس گوسفند دریده شده توسط گرگ ها پیدا شد.
این دهیار یاد آور شد: این حمله باعث شد 40میلیون ریال به دامدار خسارت وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهیار روستای مزوش نیز گفت: شامگاه یکشنبه هفته جاری گرگ ها در این روستابا حمله به حصار گوسفندان 30 راس گوسفند متعلق به یکی از دامداران را تلف کردند.
محمد رضا صادقی گفت: حمله گرگ ها به این گله نیز 130 میلیون ریال خسارت وارد کرد.
در هفته گذشته نیز بر اثر حمله گرگ ها به گله گوسفندان 50 راس گوسفند در روستای درب جوقا تلف شد که خسارت 230 میلیون ریالی به دامدار وارد کرد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی 50 هزار نفر جمعیت و 30 روستا دارد.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۴۲۳/۴۰_دام_در_دو_روستای_دلیجان_در_حمله_گرگ_ها_به_گله_تلف_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: