Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:07:01 GMT

سید عباس صالحی در سوگ پدر نشست

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۴۷۶/سید_عباس_صالحی_در_سوگ_پدر_نشست

سید عباس صالحی در سوگ پدر نشست

پدر دکتر سید عباس صالحی؛ معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل ازروابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر سید عباس صالحی در سوگ درگذشت پدر؛ آیت الله سید حسن صالحی عزادار شد.

آیت الله میرزا حسن صالحی متولد مشهد بود و در ضلع شرقی مدرسه عباسقلیخان مشهدحجره داشت و دروس خارج را خدمت آیات عظام خوانده بود و شاگردان بسیار و به نامی از وی درس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید حسن صالحی معروف به میرزا حسن صالحی بامداد روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه بعد از یک دوره بیماری در بیمارستان امام رضا (ع) شهر مشهد دار فانی را وداع گفت.

جزئیات مراسم های تشییع، خاکسپاری و ترحیم متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبرگزاری مهر این ضایعه را به دکتر سید عباس صالحی تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای ایشان و سایر بازماندگان صبر و برای آن مرحوم مغفرت آرزو می کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۴۷۶/سید_عباس_صالحی_در_سوگ_پدر_نشست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: