Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@01:35:08 GMT

تحلیل یک روزنامه روسی از تیم ملی: ایران بخشی از تیم‌های ملی خواب‌آلود عربی نبود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۶۹۷/تحلیل_یک_روزنامه_روسی_از_تیم_ملی_ایران_بخشی_از_تیم_های_ملی_خواب_آلود_عربی_نبود

تحلیل یک روزنامه روسی از تیم ملی: ایران بخشی از تیم‌های ملی خواب‌آلود عربی نبود

به گزارش ایسکانیوز، روزنامه سویتسکی اسپورت روسیه با سابقه انتشار 94 ساله که به روزنامه قرمز نیز معروف است در نسخه امروز خود (دوشنبه) نوشت: تیم‌های ملی روسیه، اروگوئه، کرواسی، فرانسه، بلژیک و انگلیس به مرحله پلی‌آف جام جهانی 2018 روسیه راه یافتند و به این می‌اندیشیم چه تیم‌هایی به جمع آنها اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پازل‌های مختلفی در این رابطه وجود دارند.

این روزنامه محبوب ورزشی روسیه سپس به بررسی گروه B جام جهانی 2018 پرداخت و آورده است: پرسش خیلی ساده است که آیا تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند افتخارآفرینی کند؟ آیا متعجب می‌شوید که ایران همچنان در برنامه انتخاب‌های مرحله پلی‌آف قرار دارد؟

نویسنده این تحلیل در ادامه می‌نویسد: با سه تن از همکارانم بلافاصله بدون گمانه‌زنی درباره بازی‌های گروه دوم جام جهانی 2018 صحبت کردم که این عبارت مشترک شکل گرفت: قلب من ایران را احساس می‌کند و پس از آن پرتغال شکست می‌خورد! شاید به صورت پایه‌ای این پیش‌بینی جسورانه بود. تیم ملی فوتبال ایران بخشی از تیم‌های ملی خواب‌آلود عربی نبود. تیم منظم، متمرکزی، شجاع و تهاجمی است. چانه‌اش همانند یک کریستال نیست. توجه کنید؛ اسپانیا فقط با یک گل موفق به شکست ایران شد در حالی که این تیم توانست دروازه قهرمان پیشین جام جهانی را باز کند اما به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

در انتهای این مطلب روزنامه سویتسکی اسپورت روسیه آمده است: پرتغال اسرار خود را دارد. تمایل دارد تا در لبه پرتگاه، تعادل و بازی‌های ریسک‌برانگیز را داشته باشد. چیزی که می‌خواهم بگویم این است اگر پرتغالی‌ها بخواهند همانند بازی با مراکش عقب بنشینند و تمام بازی را به ایران بدهند این‌بار دیگر از آب خارج نخواهند شد!

602

فوتبال ایران روسیه تیم ملی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۶۹۷/تحلیل_یک_روزنامه_روسی_از_تیم_ملی_ایران_بخشی_از_تیم_های_ملی_خواب_آلود_عربی_نبود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: