Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@17:34:29 GMT

تولید اثر مشترک یک خواننده و مداح/ نریمان پناهی از مقاومت خواند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۵۷۹۹۹/تولید_اثر_مشترک_یک_خواننده_و_مداح_نریمان_پناهی_از_مقاومت_خواند

تولید اثر مشترک یک خواننده و مداح/ نریمان پناهی از مقاومت خواند

محسن توسلی خواننده با همراهی نریمان پناهی قطعه ای را با موضوع مدافعان حرم و مساله مقاومت تولید کرده‌اند.

محسن توسلی خواننده که بیشتر در زمینه موسیقی انقلابی فعالیت دارد به خبرنگار مهر گفت: به تازگی با کمک تعدادی از دوستان کاری را به مناسبت تقارن ایام محرم و هفته دفاع مقدس تولید کرده ایم که در آن بنده و نریمان پناهی از مداحان کشورمان به عنوان خواننده حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این اثر که ضبط آن به تازگی به اتمام رسیده قاسم صرافان شاعر، بنده به عنوان آهنگساز و امید رهبران به عنوان تنظیم کننده حضور داریم. فضای محتوایی اثر هم با توجه به سابقه آقای پناهی در دوران دفاع مقدس مبتنی بر نوحه های نوستالژیکی است که تاکنون از وی درباره شخصیت والای حضرت سیدالشهدا (ع) شنیده ایم.

توسلی گفت: این روزها به قصد زیارت حرم حضرت زینب (س) در سوریه هستم اما به محض بازگشت به کشورمان کارهای مربوط به آماده سازی و تولید یک موزیک ویدیو را آغاز می کنیم و این برای من باعث افتخار و خوشحالی است که در ایام منتهی به عزاداری حضرت سیدالشهدا و هفته دفاع مقدس چنین کاری با همکاری نریمان پناهی عزیز تولید می شود. کما اینکه ایشان نیز از فضای کار بسیار راضی بود و از این ترکیب به عنوان تجربه ای ارزشمند یاد کرد.

این خواننده موسیقی انقلابی پس از انتشار اخباری مبنی تحویل پیکر پاک شهید محسن حججی موزیک ویدیویی را در اختیار گروه هنر خبرگزاری مهر قرار داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۹۹۹/تولید_اثر_مشترک_یک_خواننده_و_مداح_نریمان_پناهی_از_مقاومت_خواند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: