Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@09:34:44 GMT

آموزش دوخت حوله بچه گانه+تصاوير

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۰۰۲/آموزش_دوخت_حوله_بچه_گانه_تصاویر

خبرگزاري آريا - آموزش دوخت حوله , حوله، تکه‌اي از الياف جذب‌کننده از جنس پشم، پارچه و يا کاغذ است که براي خشک کردن يا پاک کردن به کار مي‌رود.
آموزش دوخت حولهآموزش دوخت حوله , حوله‌ها معمولاً داراي پُرز هستند تا خاصيت آبگيري آن‌ها بيش‌تر شود.
درباره ريشه واژه حوله دو ديدگاه در دست است:1.واژه حوله واژه ايست پارسي ترکي؛ ساخته شده از دو بخش خواب (يا خو) به همراه پسوند ترکي لي که روي هم رفته معناي خوابدار را مي‌دهد که اشاره به پرزهاي روي حوله‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولي چون در زبان ترکي استانبولي واک «خ» نداريم به جاي خولي به آن حولي يا هولي مي‌گفتند. در بازگشت اين واژه به پارسي به ريخت حوله يا هوله درآمد.
2.واژه حوله از ريشه حَوَلَ عربي است که در زبان عربي معناي نيرو مي‌دهد ولي در پارسي به معناي پيرامون و گرداگرد درآمده‌است. پس واژه حوله با اين ديد به معناي ابزار در برگرفتن يا چيزي که انسان به دور خود مي‌پيچد معنا مي‌شود.
آموزش دوخت حوله کودک Monster با الگوي برش و نحوه ي دوخت

دوخت حوله
وسايل لازم براي دوخت حوله کودک
طرز دوخت حوله بچه گانه
آشنايي با مراحل دوخت حوله کودک
مهارت هاي دوخت حوله بچه گانهکافه مد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۰۰۲/آموزش_دوخت_حوله_بچه_گانه_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: