Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:37:21 GMT

برگزاری مسابقات زوران در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۰۴۳/برگزاری_مسابقات_زوران_در_کرمانشاه

برگزاری مسابقات زوران در کرمانشاه

افراس مدیر هیات ورزش روستایی وبازی های بومی محلی اسلام اباد غرب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت :یک دوره مسابقه زوران با همکاری هیئت بومی و محلی و هیئت کشتی شهرستان صحنه در دو وزن مشبت و منفی 90 در شهرستان صحنه برگزار می شود.

وی گفت :زمان مسابقه چهار دقیقه بدون استراحت است ودر صورت عدم امتیاز یک دقیقه اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراس افزود : مسابقات زوران با کمربند برگزار می‌شود و جمع امتیازات شخص برنده هشت نمره است.

وی افزود : وزن‌کشی روز جمعه، 15 تیرماه جاری ساعت 16:30 دقیقه انجام و مسابقات نیز ساعت 18 همان روز در زمین اختصاصی زوران واقع در شهرستان صحنه برگزار می‌شود.

افراس گفت : در این مسابقات به نفرات نخست هر 2 وزن یک راس گوسفند جایزه اهدا می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

قوچ جایزه نفر اول مسابقات زوران

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۰۴۳/برگزاری_مسابقات_زوران_در_کرمانشاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: