Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@21:25:35 GMT

رابطه نامشروع خانم معلم با 4 دانش‌آموز + عکس

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۰۵۶/رابطه_نامشروع_خانم_معلم_با_۴_دانش_آموز_عکس

رابطه نامشروع خانم معلم با 4 دانش‌آموز + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی میل، پلیس ایالت تگزاس آمریکا یک خانم معلم 38 ساله را به برقراری رابطه نامروع با 4 دانش آموز دبیرستانی متهم کرد.

خانم «هیثر لی رابرتسون» اهل لافکین تگزاس در رابطه با ارتکاب این جرم توسط پلیس دستگیر شد. اتهام وی برقرار کردن روابط نامشروع بین معلم و شاگرد و قرار گذاشتن مکرر با 2 نفر از این دانش‌آموزان ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با شروع تحقیقات، پلیس هر 4 دانش آموز را مورد بازجویی قرار داد. یکی از این پسران دانش‌آموز به پلیس گفت که او از توسط اپلیکیشن اسنپ‌چت با خانم معلم ارتباط برقرار کرده است و معلم از او خواسته است که به منزل وی برود. او یکی از همکلاسی‌هایش را نیز همراه خود به منزل خانم معلم برده است.

سپس در بازجویی پلیس از 3 دانش‌آموز دیگر، آنها نیز داشتن رابطه مکرر با این معلم را تایید کرده‌اند. آنها گفته‌اند کهدور از چشم پدر و مادرشان از منزل خارج می‌شده‌اند و خانم معلم آنها را با خودروی شخصی‌ خود به آپارتمانش می‌برده و دوباره به منزلشان می‌رسانده است.

خانم رابرتسون در بازجویی پلیس، صراحتا به جرم خود اعتراف کرده است. او در اعترافات خود گفته است که اخیرا اعتیاد به مصرف مشروبات الکلی پیدا کرده است و به همین خاطر برخی اوقات روابط نامشروعی که با دانش آموزانش داشته را به یاد نمی‌آورد.

فعلا تا اطلاع ثانوی این خانم معلم در بازداشت به سر می‌برد و مبلغ قرار وثیقه‌ای برای آزادی وی مشخص نشده است. دادگاه می‌تواند 20 سال مجازات حبس برای این معلم خاطی تعیین کند. مدرسه‌ای که معلم نامبرده در آن به تدریس مشغول بوده حاضر به مصاحبه در رابطه با این مسئله نشده است، اما مدیر مدرسه اعلام کرده است که خانم رابرتسون ساعاتی پس از اطلاع مدرسه از وقوع این جرم ، از کار خود در آنجا استعفا داده است.

-

-

-

جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

به اشتراک گذاری کد خبر : 2821245952050235734 برچسب‌ها : رابطه نامشروع خانم معلم دانش‌آموز جام‌جم آنلاین جواد ودودزاده رابطه نامشروع خانم معلم با 4 دانش‌آموز + عکس لینک کوتاه : اخبار مرتبط رابطه غیر‌اخلاقی یک دانش‌‌آموز با معلمش از ترس نمره + عکس یکشنبه 25 مهر 1395 12:11 سوء استفاده جنسی یک دانش آموز آمریکایی از خانم معلم ! پنج شنبه 29 مهر 1395 08:10 محاکمه خانم معلم تگزاسی که از پسر 13 ساله باردار شد+تصاویر دادگاه دوشنبه 27 دی 1395 00:01

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها تعداد شهدای حادثه تروریستی میرجاوه به ۱۰نفر رسید/ انتشار نام شهدا روستایی که در آن هیچ پولی نیست/ یک دقیقه به این عکس زل بزنید مرگ قاری قرآن حین تلاوت آیه ای درباره مرگ +فیلم نقشه عجیب زن برای وصول طلب شوهر! +عکس دو سوپراستار هالیوودی در فیلم ایرانی+عکس تصادف مرگبار کامیون با پراید در تهران +عکس ترس خبرنگار از وزیر راه و شهرسازی +عکس تبریک علی دایی و علی کریمی+عکس کلکسیون بی‌نظیر ب‌ام‌و کلاسیک+عکس فداکاری همسر، زن را از میان آرواره‌های کوسه آدمخوار نجات داد لیست همه پربازدیدها برگزیده ها رابطه نامشروع خانم معلم با 4 دانش‌آموز + عکس بزرگترین رزمایش نظامی کره شمالی+عکس روزنامه فرانسوی: ایران، ناجی پژو سیتروئن کشف سانتافه انتحاری داعش! +عکس احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در همه استان‌ها تیبا 2 یا 206 تیپ2!؟ ترس خبرنگار از وزیر راه و شهرسازی +عکس مسدود شدن تماس صوتی تلگرام برای محدودیت مردم نبود! پشتیبانی مترجم گوگل اکنون از زبان‌های بیشتر دستبند فیت بیت مقتول، قاتل را لو داد آخرین مطالب همه سایت 00:04 رابطه نامشروع خانم معلم با 4 دانش‌آموز + عکس 00:02 مردی در لباسشویی خودش را شست +عکس 00:01 بزرگترین رزمایش نظامی کره شمالی+عکس 00:01 روزنامه فرانسوی: ایران، ناجی پژو سیتروئن 2/7 23:00 اعمال شب و روز اول ماه شعبان 2/7 22:30 اردوغان: چشم کورتان را باز کنید! 2/7 22:00 نکاتی خواندنی از عملکرد ایرانی‌ها در آسیا 2/7 21:30 قالب کردن بازیکنان با بازار گرمی! 2/7 21:00 اظهاراتی که در برخی از تبلیغات کاندیداها می شود عملیاتی نیست 2/7 20:30 اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری را از دست ندهید فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۰۵۶/رابطه_نامشروع_خانم_معلم_با_۴_دانش_آموز_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: