Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@09:25:18 GMT

ساده ترين و بهترين درمانهاي خانگي براي زيبا کردن لب‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۱۰۵/ساده_ترین_و_بهترین_درمانهای_خانگی_برای_زیبا_کردن_لب_ها

خبرگزاري آريا - زيبا کردن لب‌ها , درمان‌هاي خانگي بايد روزانه و براي دوره مشخصي مورد استفاده قرار بگيرند. اگر مي‌خواهيد که لب‌هاي نرم، روشن و زيبايي داشته باشيد، از درمان‌هاي خانگي زير کمک بگيريد
زيبا کردن لب‌هازيبا کردن لب‌ها , درمان‌هاي خانگي مخصوص براي لب‌ها از محصولات و ترکيبات طبيعي تشکيل مي‌شوند و بايد لب‌هاي تيره را روشن‌تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به‌منظور دستيابي به بهترين نتيجه، اين درمان‌هاي خانگي بايد روزانه و براي دوره مشخصي مورد استفاده قرار بگيرند. اگر مي‌خواهيد که لب‌هاي نرم، روشن و زيبايي داشته باشيد، از درمان‌هاي خانگي زير کمک بگيريد:
روغن نارگيل
روغن نارگيل، با توجه به داشتن اسيدهاي چرب ضروري و خاصيت تغذيه‌کننده‌اش، عملکرد فوق‌العاده‌اي براي برطرف کردن تيرگي لب‌ها از خودش نشان مي‌دهد.
بافت روغني اين ماده، به‌راحتي روي لب‌هاي خشک پخش مي‌شود و آب مورد نياز آن‌ها را تامين مي‌کند. ماساژ دادن لب‌ها با استفاده از روغن نارگيل هم گردش خون در اين ناحيه از صورت را تقويت مي‌کند. شما مي‌توانيد چند بار در روز از روغن نارگيل به‌عنوان بالم لب استفاده کنيد.
روغن بادام
درمانهاي خانگي براي زيبا کردن لب‌ها
روغن بادام، ترکيبات غني و ويژه‌اي براي لب‌هاي آسيب‌ديده دارد و عملکردش از نظر جوان‌سازي پوست لب‌ها و صاف کردن‌شان واقعا قابل توجه است. شما مي‌توانيد چند بار در روز، لب‌هاي خودتان را به روغن بادام آغشته کنيد تا تغيير رنگ لب‌ها را به‌طور موثر از بين ببريد.
سرم ليمو و عسلبراي ساختن اين سرم، بايد آب ليموي تازه را با عسل طبيعي به‌مقدار مساوي ترکيب کنيد.
وقتي که اين دو ماده کاملا با همديگر مخلوط شدند،
بايد لب‌ها را چند بار در روز به اين سرم آغشته کنيد.
بعد از گذشت يک ساعت، از دستمال‌هاي مرطوب و نرم براي پاک کردن باقي‌مانده سرم از روي لب‌ها استفاده کنيد.
گليسرينگليسرين، يکي از عناصري است که هم از خشکي لب‌ها جلوگيري مي‌کند و هم مانع از تيره شدن لب‌ها مي‌شود. شما مي‌توانيد به‌راحتي و با استفاده از پنبه‌هاي آرايشي، لايه نازکي از گليسرين را روي لب‌ها قرار بدهيد. براي اثربخشي مناسب بايد اين کار را هر شب و به مدت زيادي تکرار کنيد.
گليسرين، خاصيت تسکين‌دهنده دارد و رنگ لب‌ها را شفاف مي‌کند.
آلوئه‌ورا
درمانهاي خانگي براي زيبا کردن لب‌ها
آلوئه‌ورا حاوي نوعي ترکيب پلي‌فنلي طبيعي به‌نام آلوئسين است که فرآيند پيگمانتاسيون را در لب‌ها متوقف مي‌کند. علاوه بر اين، ‌نقش موثري در جوان‌سازي پوست لب‌ها دارد و آب مورد نياز لب‌ها را تامين مي‌سازد.
شما بايد هر روز مقداري از ژل آلوئه‌ورا را روي لب‌ها بماليد و بعد از گذشت چند دقيقه،
از آب گرم براي شستن آن استفاده کنيد.
سرکه سيب
درمانهاي خانگي براي زيبا کردن لب‌ها
سرکه سيب حاوي اسيدهاي آلفا هيدروکسي است و درنتيجه خاصيت اسيدي ملايمي دارد. شما بايد سرکه سيب و آب را به‌مقدار مساوي با هم ترکيب کنيد و بعد با استفاده از پنبه‌هاي آرايشي، محلول مورد نظر را روي لب‌هاي آسيب‌ديده بماليد.
قبل از شستن لب‌ها با آب گرم هم بايد بين 10 تا 12 دقيقه صبر کنيد.
روغن زيتون
درمانهاي خانگي براي زيبا کردن لب‌ها
روغن زيتون داراي سه ويژگي مهم براي لب‌ها است:
تغذيه کردن، ‌مرطوب‌سازي و برطرف کردن خشکي يا ترک‌خوردگي لب‌ها.
شما مي‌توانيد از روغن زيتون به‌تنهايي براي تسکين التهاب در لب‌ها استفاده کنيد يا آن را با شکر مخلوط کنيد و لايه‌بردار طبيعي براي لب‌ها بسازيد.
روغن زيتون در طول ساعات شب به‌خوبي جذب مي‌شود و لب‌ها را تا صبح فردا به حالت مطلوبي مي‌رساند.
انار
درمانهاي خانگي براي زيبا کردن لب‌ها
انار، با توجه به اين‌که منبع آنتي‌اکسيداني فوق‌العاده‌اي است و خاصيت ضدپيري هم دارد، به‌طور طبيعي دو فايده به لب‌ها مي‌رساند: روشن کردن رنگ لب‌ها و تغذيه لب‌هاي آسيب‌ديده. شما مي‌توانيد دانه‌هاي شکسته انار را با شير يا گلاب ترکيب کنيد و يک لايه‌بردار مفيد بسازيد.
سيب سبز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۱۰۵/ساده_ترین_و_بهترین_درمانهای_خانگی_برای_زیبا_کردن_لب_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: