Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@14:47:40 GMT

افتتاح سالن ورزشی شهدای مدافع حرم دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۱۵۳/افتتاح_سالن_ورزشی_شهدای_مدافع_حرم_دانشکده_فنی_امام_علی_ع_کردکوی_تصاویر

افتتاح سالن ورزشی شهدای مدافع حرم دانشکده فنی امام علی (ع) کردکوی+تصاویر

سالن ورزشی شهدای مدافع حرم دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) شهرستان کردکوی در متراژ 120 مترمربع به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ سالن ورزشی شهدای مدافع حرم متعلق به دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) شهرستان کردکوی باحضور معاون اداری مالی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در متراژ 120 مترمربع به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سالن ورزشی در بخش های آمادگی جسمانی، بدن سازی و پینگ پونگ آماده خدمات رسانی به دانشجویان این دانشکده می باشد.

سالن ورزشی شهدای مدافع حرم دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) پیش از این بعنوان انبار مرکزی دانشکده استفاده میشد که با جابجایی فضا، تعمیر، مرمت و بازسازی و تجهیز جهت گذران اوقات فراغت دانشجویان به سالن ورزشی تبدیل شد.

گفتنی است؛ مبلغ 400 میلیون ریال برای مرمت، بازسازی و تجهیز سالن ورزشی شهدای مدافع حرم هزینه شده است.

شایان ذکر است؛ در این دوران که رزمندگان مدافع حرم در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران درحال نبرد با دشمنان قسم خورده این سرزمین هستند و عده ای که این روزها به شهدا و رزمندگان مدافع حرم توهین می کنند دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) شهرستان کردکوی نام شهدای مدافع حرم را بر روی این سالن ورزشی نهاد که بسیار تحسین برانگیز و ارزشمند است که جا دارد از تمامی کسانی که در این اقدام سهیم بودند تقدیر و تشکر نماییم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۱۵۳/افتتاح_سالن_ورزشی_شهدای_مدافع_حرم_دانشکده_فنی_امام_علی_ع_کردکوی_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: