Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:54:52 GMT

درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه ۲۸۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۶۴۹۹۵/درآمدهای_انجمن_حمایت_از_زندانیان_استان_کرمانشاه_۲۸۰_درصد_افزایش_یافت

درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه ۲۸۰ درصد افزایش یافت

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته درآمدهای نقدی و غیرنقدی انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه ۲۸۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، علی‌پاشا فیضی صبح امروز در نشست مشترک با حضور دادستان کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه و جمعی​ از فعالان و خیران کرمانشاهی که صبح امروز​ در دادستانی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در سال 95 مجموع درآمدهای نقدی و غیرنقدی انجمن حمایت از زندانیان نسبت به سال 94 رشد 280 درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این انجمن با نام نسیم مهر شناخته می‌شود، گفت: کمک به مددجویان و خانواده‌های زندانیان نیز 330 درصد رشد داشته است.

فیضی این کمکها را شامل برگزاری کلاسهای آموزشی، اقلام ضروری، هزینه تحصیل و کمکهای مالی دانست و افزود: کلاسهای آموزشی ویژه برای فرزندان، همسران و خانواده‌های زندانیان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری 12 دوره کلاسهای آموزشی ویژه فرزندان بالای صفحه 13 سال زندانیان، بیان کرد: یک دوره کلاس آموزشی پیشگیری از طلاق ویژه همسران زندانیان نیز در سال گذشته برگزار شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه افزود: در هر دوره از این کلاسهای آموزشی 30نفر شرکت کرده‌اند.

فیضی با بیان اینکه 717 خانواده مددجو زندانی تحت حمایت این انجمن هستند، عنوان کرد: این خانواده‌ها شامل 2818 نفر است.

وی با اشاره به اینکه 1680 دانش‌آموز که سرپرست آنها در زندان است از حمایت‌های انجمن برخوردار هستند، گفت: با همکاری آموزش و پرورش دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی و امر تحصیل آنها فراهم شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه از اعزام ماهیانه 40 مددجو به مشهد مقدس برای نخستین بار در استان خبر داد و اظهار کرد: با همکاری آستان قدس رضوی هر ماه 40 مددجوی تحت حمایت انجمن به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

فیضی اظهار کرد: همکاری و تفاهم با بهزیستی، داروخانه‌ها و پزشکان برای ارائه خدمات رایگان به خانواده‌های تحت حمایت از دیگر خدمات و اقدامات این انجمن است.

انتهای پیام /

R41380/P1336/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۹۹۵/درآمدهای_انجمن_حمایت_از_زندانیان_استان_کرمانشاه_۲۸۰_درصد_افزایش_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: