Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@07:01:09 GMT

پرداخت مطالبات پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۰۲۹/پرداخت_مطالبات_پزشکان_و_کارکنان_دانشگاه_علوم_پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر اورنگ ایلامی در نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی با حضور اعضای حقوقی و حقیقی این هیئت خواستار تلاش مضاعف برای برطرف کردن مشکلات کنونی شد.
نشست هیئت امنای آذرماه ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی استان با رویکرد بودجه‌ای و مالی برگزار شد و در آن دکتر ایلامی با ارائه گزارشی جامع پرده از همکاری نکردن مناسب سازمان‌های بیمه‌ای برای پرداخت بدهی‌های خود به دانشگاه علوم پزشکی برداشت تا جایی که بیمارستان‌ها نیز در پرداخت بدهی‌های خود به ویژه به پزشکان متخصص و پرنسل درمانی درمانده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر ایلامی برای کاهش میزان مطالبات کارکنان از جمله کارانه پزشکان درنشست با مدیرعامل بیمه سلامت ایران تاکید کرد: این سازمان بیمه‌ای ترتیبی اتخاذ کند تا سهم پرداخت این دانشگاه از مطالبات معوقه نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور افزایش یابد.
دکتر ایلامی در این خصوص گفت: طبق وعده مدیر بیمه سلامت با پرداخت بخشی از مطالبات دانشگاه از سازمان بیمه سلامت بخشی از مطالبات کارکنان و پزشکان هم استانی نیز پرداخت میشود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۰۲۹/پرداخت_مطالبات_پزشکان_و_کارکنان_دانشگاه_علوم_پزشکی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: