Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@06:35:29 GMT

عکس/ تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۲۴۷/عکس_تخم_گذاری_لاک_پشت_های_پوزه_عقابی_در_کیش

لاک پشت ها برای تخمگذاری، شب هنگام به سواحل ماسه ای می آیند و به کمک باله های عقبی لانه ای به عمق تقریبی ۳۵ سانتی متر حفر می کنند و پس از تخم گذاری روی آن را با ماسه های موجود در ساحل می پوشانند.

تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در کیش منبع: تسنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۲۴۷/عکس_تخم_گذاری_لاک_پشت_های_پوزه_عقابی_در_کیش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: