Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@04:42:02 GMT

آغاز نام نویسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۳۲۵/آغاز_نام_نویسی_کارشناسی_ارشد_فراگیر_پیام_نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت: علاقمندان می توانند در 21 کد رشته این دانشگاه از طریق سایت www.sanjesh.org  و یا با مراجعه به امور دانشجویی دانشگاه پیام نور نام نویسی کنند.

آقای ثقفی با بیان اینکه رشته های ارشد در دانشگاه پیام نور بیرجند، قاین و فردوس فعال است، افزود: در بیرجند رشته های مدیریت منابع انسانی، مدیریت رفتار سازمانی، روانشناسی تربیتی، جغرافیا، زمین شناسی، شیمی و ریاضی و در فردوس رشته های روانشانسی، جغرافیا با گرایش آمایش سرزمین و در قاین رشته های زبان خارجه، ادبیات و زبان فارسی در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هزینه نام نویسی برای دوره های ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور  70 هزار تومان است، گفت: علاقمندان تا 5 آبان مهلت دارند تا در این رشته ها نام نویسی کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان افزود: هم اکنون 4 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیلند که 230 نفر در مقطع کارشناسی ارشد درس می خوانند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۳۲۵/آغاز_نام_نویسی_کارشناسی_ارشد_فراگیر_پیام_نور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: