Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@19:10:24 GMT

جزئیات سرقت مسلحانه از بانک صادرات لردگان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۰۲۰/جزئیات_سرقت_مسلحانه_از_بانک_صادرات_لردگان

به گزارش روابط‌عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری فضل‌الله برزوئی از سرقت مسلحانه از بانک صادرات لردگان خبر داد و گفت: دو سارق مسلح با یک قبضه سلاح ساعت 12 ظهر امروز به بانک صادرات شعبه مرکزی لردگان حمله کردند و مقدار 24 میلیون و 200 هزار ریال را به سرقت بردند.

جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از سارقان پوشش زنانه داشت، افزود: سارقان با شلیک یک گلوله و با تهدید کارکنان بانک، با استفاده از ازدحام مردمی در خارج از بانک توانستند این مقدار پول نقد را از پیشخوان بانک به سرقت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سارقان مسلح پس از سرقت با یک دستگاه پراید و با استفاده از ازدحام و شلوغی بیرون از بانک گریختند، اما با تعقیب ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیدند و خودروی خود را در دامنه کوه‌های اطراف شهر لردگان رها کردند و به کوه گریختند که با همکاری مردم خودروی رها شده آنها کشف و مشخص شد این خودرو نیز سرقتی است.

برزویی در پایان با تاکید بر اینکه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسیده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی به دنبال شناسایی سارقان و بررسی چگونگی وقوع سرقت هستیم و از شهروندان درخواست می‌شود، هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را با شماره ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۰۲۰/جزئیات_سرقت_مسلحانه_از_بانک_صادرات_لردگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: