Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:04:46 GMT

لحظه سرقت باند سارقان از اداره پست +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۰۲۱/لحظه_سرقت_باند_سارقان_از_اداره_پست_فیلم

لحظه سرقت باند سارقان از اداره پست +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است سرقت یک باند از سارقان را که توانسته بودند مقادیر زیادی پول از اداره پست محلی در منطقه "وست نوروود" لندن به سرقت ببرند به تصویر می کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است یکی از سارقان با نام "کلئون پری" را نشان می دهد که با دایو از یکی از باجه ها عبور می کند و سپس در حالی که همدستش نیز به دنبال او وارد محدوده باجه ها می شود اقدام به سرقت مقادیر زیادی پول نقد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلئون 41 ساله به همراه همدستانش "ادموند براون" 33 ساله و "متیو فرازر"  42 ساله پس از ضرب و شتم و تهدید پرسنل با اهرم،  اقدام به سرقت هزاران پوند پول نقد کرده بودند. پس از وقوع این سرقت پلیس لندن تحقیقات گسترده خود را آغاز کرد و سرانجام این باند سارقان را به دام انداخت.  

بیشتر بخوانید: میلیونری که آشغال جمع می کند! +فیلم 

پلیس اتهامات این سه سارق را شامل هفت مورد سرقت و دزدیدن بیش از 100000 یورو پول نقد که مقادیری از آن به صورت ارز خارجی بود اعلام کرد. جلسه دادگاه این باند سارقان چندی پیش انجام شد. پری با پذیرش اتهام  2 مورد تلاش برای سرقت و ارتکاب به 5 مورد سرقت به 15 سال، براون با پذیرش اتهام 2 مورد تلاش برای سرقت و همچنین ارتکاب به 5 مورد سرقت به 13 سال و 4 ماه و همچنین فرازر نیز به اتهام 1 بار تلاش برای سرقت و ارتکاب  1 مورد سرقت به 8 سال و 8 ماه زندان محکوم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دایو سارق به داخل باجه برای سرقت پول ها !

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۰۲۱/لحظه_سرقت_باند_سارقان_از_اداره_پست_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: