Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@07:17:14 GMT

فرمانده کارکُشته ارتش ایران را بشناسید/ از فرماندهی تیپ نوهد تا دریافت درجه سرتیپی از فرمانده کل قوا + تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۰۸۲/فرمانده_کارک_شته_ارتش_ایران_را_بشناسید_از_فرماندهی_تیپ_نوهد_تا_دریافت_درجه_سرتیپی_از_فرمانده_کل_قوا_تصاویر

فرمانده کارکُشته ارتش ایران را بشناسید/ از فرماندهی تیپ نوهد تا دریافت درجه سرتیپی از فرمانده کل قوا + تصاویر

خبرگزاری میزان- امیر نوذر نعمتی متولد ۱۳۴۴ در شهرستان فیروزآباد فارس است که در ۲۰ سالگی و سال ۱۳۶۴ به استخدام ارتش درآمد و مدت ۱۲۸ ماه در مناطق عملیاتی مختلف خدمت کرده است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر نوذر نعمتی متولد ۱۳۴۴ در شهرستان فیروزآباد فارس است که در ۲۰ سالگی و سال ۱۳۶۴ به استخدام ارتش درآمد و مدت ۱۲۸ ماه در مناطق عملیاتی مختلف خدمت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر سرتیپ نوذر نعمتی از جمله فرماندهانی است که عهده دار فرماندهی دو تیپ عمده و استراتژیک نزاجا تیپ هوابرد شیراز و تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) را در کارنامه فرماندهی خود دارد.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهارم دی ماه سال ۹۳ و هنگام انتصاب امیر نعمتی به سمت فرماندهی جدید تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) نیروی زمینی ارتش، درباره او می‌گوید: "وی از نیروهای با تجربه، با مهارت و با دانش نظامی بسیار بالا است که از دوره ستوانی در رسته تکاوری بوده است".

امیر نعمتی که معاونت هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش را نیز در زمره مسئولیتهای خود دارد، در تاریخ ۱۶ دی سال ۹۵ با پیشنهاد امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و تصویب فرمانده کل ارتش، "جانشین فرمانده نزاجا" شد؛ او هم اکنون نیز این مسئولیت را بر عهده دارد.

گفتنی است در بیست و هفتم دی ماه سال پیش امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده و امیر علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با دستان مبارک مقام معظم رهبری به درجه سرتیپی ارتقا پیدا کردند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۰۸۲/فرمانده_کارک_شته_ارتش_ایران_را_بشناسید_از_فرماندهی_تیپ_نوهد_تا_دریافت_درجه_سرتیپی_از_فرمانده_کل_قوا_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: