Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:01:12 GMT

تابلوی چلیپا به جای تابلوی صادقی در نگاه‌خانه زیرگذر تئاتر شهر بازنمایی شد! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۱۷۷/تابلوی_چلیپا_به_جای_تابلوی_صادقی_در_نگاه_خانه_زیرگذر_تئاتر_شهر_بازنمایی_شد_عکس

تابلوی چلیپا به جای تابلوی صادقی در نگاه‌خانه زیرگذر تئاتر شهر بازنمایی شد! + عکس

حوزه هنری که روز گذشته از بازنمایی تابلوی "عاشورا" اثر حبیب‌الله صادقی در نگاه‌خانه زیرگذر تئاتر شهر خبر داده بود، امروز تابلوی "توبه حر" اثر کاظم چلیپا را به جای آن بازنمایی کرد! ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، روز گذشته خبری مبنی بر افتتاح نگاه‌خانه‌ای در زیرگذر متروی تئاتر شهر تهران به نقل از روابط عمومی موسسه سپهر سوره هنر حوزه هنری در رسانه‌ها منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنا بر این خبر، بازنمایی تابلوی نقاشی "عاشورا" اثر حبیب‌الله صادقی طی افتتاح این نگاه‌خانه اطلاع‌رسانی شد که در خبرگزاری تسنیم نیز بازتاب یافت.(اینجا)

اما امروز در مراسم افتتاحیه‌ی این نگاه‌خانه با حضور مسئولین حوزه هنری طی اقدامی عجیب و بدون اطلاع قبلی تابلوی «توبه حر» اثر کاظم چلیپا جایگزین تابلوی حبیب‌الله صادقی شد!

نکته عجیب‌تر اینجاست که حبیب‌الله صادقی نقاش آیینی و انقلابی طی گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم از خبر بازنماییِ تابلوی خود و جایگزین شدن تابلوی چلیپا به طور کلی اظهار بی‌اطلاعی کرد.   

انتهای پیام/

R1489/P1356/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مومنی شریف مسعود شجاعی طباطبایی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری حوزه هنری هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۱۷۷/تابلوی_چلیپا_به_جای_تابلوی_صادقی_در_نگاه_خانه_زیرگذر_تئاتر_شهر_بازنمایی_شد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: