Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@19:04:24 GMT

استارت اولین واگذاری شرکت های زیرمجموعه سیستم بانک های دولتی به بخش خصوصی از سوی بانک ت و معدن

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۱۸۶/استارت_اولین_واگذاری_شرکت_های_زیرمجموعه_سیستم_بانک_های_دولتی_به_بخش_خصوصی_از_سوی_بانک_ت_و_معدن

استارت اولین واگذاری شرکت های زیرمجموعه سیستم بانک های دولتی به بخش خصوصی از سوی بانک ت و معدن



ابوالفضل نجارزاده گفت :بانك صنعت و معدن روز 24 بهمن ماه در جريان معاملات بورس تهران ، بلوك 51 درصدي سهام سرمايه گذاري صنعت و معدن را فروخت تا فرآيند واگذاري سهام شركت هاي متعلق به بانك ها از سوي اين بانك با موفقيت آغاز شود. 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، وي با بيان اين مطلب افزود : بر اساس اعلام سازمان بورس اوراق بهادار ، شركت سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران اين بلوك سهام را خريداري كرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر امور مجامع و شرکت های بانک صنعت و معدن تصريح كرد : خوشبختانه سازمان بورس همکاری های خوبی با بانک در راستای تسریع فرآیندها و طی مراحل قانونی برای واگذاری بلوک ۵١ درصدی را داشت كه با طی تشریفات قانونی واگذاری و شرایط مناسب شرکت سرمایه گذاری در روز ٢۴ بهمن ماه معامله خوبی انجام و فروش صورت گرفت. .
وي افزود : اين بانك توانسته است در بسياري از موارد در سيستم بانكي كشور جز اولين ها باشد. اولين گشايش اعتبار پس از برجام . اولين اخذ خط اعتباري فايناس خارجي ، برقراري روابط كارگزاري با 90 بانك در 36 كشور و امروز نيز با فروش 2 ميليارد و 295 ميليون سهم شركت سرمايه گذاري صنعت و معدن به قيمت 436 ميليارد تومان اولين بانك دولتي در واگذاري سهام شركتهاي زير مجموعه در بين بانكهاي دولتي باشيم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۱۸۶/استارت_اولین_واگذاری_شرکت_های_زیرمجموعه_سیستم_بانک_های_دولتی_به_بخش_خصوصی_از_سوی_بانک_ت_و_معدن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: