Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@15:13:48 GMT

تبعات ناپایداری مالی سازمان تأمین اجتماعی بسیار گسترده خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۲۴۴/تبعات_ناپایداری_مالی_سازمان_تأمین_اجتماعی_بسیار_گسترده_خواهد_بود

تبعات ناپایداری مالی سازمان تأمین اجتماعی بسیار گسترده خواهد بود

رکنا: گزارش ارزیابی آکچوئریال مزایای بلندمدت سازمان تأمین اجتماعی ایران برای ۱۹ مارچ ۲۰۱۶ برابر با ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ از طرف ILO (سازمان بین‌المللی کار) منتشر شد.

گزارش ارزیابی آکچوئریال مزایای بلندمدت سازمان تأمین اجتماعی ایران برای ۱۹ مارچ ۲۰۱۶ برابر با ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ از طرف ILO (سازمان بین‌المللی کار) منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزیابی آکچوئریال با هدف رصد عملکرد نهادهای مالی و ارزیابی شایستگی مدیران آن‌ها انجام می‌گیرد. به‌طور ویژه، ارزیابی‌های آکچوئریال نقش بسیار مهمی را در تحلیل و بازبینی وضعیت مالی طرح‌های بیمه اجتماعی و پیشنهاد سیاست‌های مناسب برای تضمین پایداری آن‌ها ایفا می‌کنند. برآورد آثار تعدیلات و اصلاحات مختلف در یک طرح بیمه اجتماعی و نیز ارزیابی دلالت‌های مالی ایجاد یک طرح جدید از کارکردهای مهم مهارت آکچوئریال در بیمه اجتماعی است.

بهره‌گیری از این مهارت برای ارتقای مدیریت علمی صندوق‌های بیمه اجتماعی همواره مورد تأکید نهادهای بین‌المللی، همچون سازمان بین‌المللی کار (ILO)، بوده است.

در راستای اهمیت این کار، گزارش «ارزیابی آکچوئریال مزایای بلندمدت سازمان تأمین اجتماعی ایران»، با تعریف یک همکاری مشترک بین سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بین‌المللی کار و موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی، توسط سازمان بین‌المللی کار تهیه شده است.

پروژه تحت نظارت کلی آقای آندره پیکارد، آکچوئری ارشد و رئیس واحد خدمات آکچوئریال بخش حمایت اجتماعی در ILO، به اجرا درآمده است. آقایان «پی‌یر پلاموندون»، مشاور بین‌المللی آکچوئریال در ILO و نویسنده کتاب مهم و پرکاربرد تکنیک آکچوئریال در تأمین اجتماعی (Actuarial practice in social security)، و «وینسنت پلاموندون»، کارشناس مدل‌سازی آکچوئریال، گروه آکچوئری ILO برای انجام محاسبات بوده‌اند که در طی سه مأموریت برای دیدار و گفتگو با کارشناسان ایرانی به‌منظور کسب اطلاعات و داده‌ها به ایران سفر کردند.

نتایج این گزارش ناپایداری مالی سازمان تأمین اجتماعی را نشان می‌دهد و در مورد مخاطراتی که در آینده و در صورت ادامه وضع موجود گریبان‌گیر سازمان و جمعیت تحت پوشش آن می‌شود هشدارهایی ارائه می‌کند. با توجه به تعداد جمعیت تحت پوشش سازمان و نظر به چهره نابهنجار فقر به‌خصوص در سنین سالمندی، تبعات این خطر بسیار گسترده خواهد بود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

منبع:ایلنا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس عصبانیت ترامپ از دامادش در ماجرای جمال خاشقجی ثبت رکورد گران ترین فوتبالی توسط یک ایرانی مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! خارج کردن 120 کرم 25 سانتی از معده یک زن + عکس های باورنکردنی جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم گرفتن اثر انگشت از جسد مرد مرده تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد پیدا شدن جسد مرد گمشده در کوهستان! / راز مخوف چیست؟! جزییات ماجرای 2 شهید بخاطر نپوشیدن جلیقه ضدگلوله!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۲۴۴/تبعات_ناپایداری_مالی_سازمان_تأمین_اجتماعی_بسیار_گسترده_خواهد_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: