Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:07:17 GMT

جلب مشارکت خیران فرهنگی در دستور کار کمیته امداد قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۵۲۱۳/جلب_مشارکت_خیران_فرهنگی_در_دستور_کار_کمیته_امداد_قرار_دارد

جلب مشارکت خیران فرهنگی در دستور کار کمیته امداد قرار دارد

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با توجه به لزوم ارایه گسترده خدمات فرهنگی ، جذب افراد صاحب نظر و خبره با عنوان خیران فرهنگی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین احمدیان روز شنبه در ایلام در جمع مدیران و مسئولان امور فرهنگی کمیته امداد ایلام افزود: محور اصلی فعالیت فرهنگی کمیته امداد بر مبنای قرآن و اهل‌بیت بوده و اعتقادداریم بر همین اساس بسیاری از دیگر مشکلات خانواده‌ها می‌تواند برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات فرهنگی لازم است از خیران فرهنگی و مربیان فرهنگی افتخاری و داوطلب برای خدمت‌رسانی به مددجویان و تقویت بنیه دینی و علمی خانواده‌ها استفاده شود.
وی با بیان اینکه برای همه فعالیت‌هایی که انجام می‌گیرد نیازمند پیوست فرهنگی هستیم گفت: این پیوست مورد نظر شامل موارد گوناگون و متنوعی است و در زمینه های اقتصادی هم لازم است پیوست و نگاه فرهنگی وجود داشته باشد.
حجت الاسلام احمدیان با عنوان اینکه هم‌اکنون بیشترین هجمه‌هایی که علیه کشورمان در جریان است از طریق ابزارها و روش‌های اقتصادی صورت می‌گیرد گفت: درنتیجه برای موفقیت در مواجهه با این هجمه‌ها نیاز به کار فرهنگی و نگاه فرهنگی داریم.

**مددجویان متقاضی پیاده‌روی اربعین کمک هزینه دریافت می کنند
- معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی مددجویانی که علاقه مند به شرکت در این راهپیمایی باشند از دریافت کمک هزینه برای این سفر زیارتی بهره مند خواهند شد.
حجت الاسلام حسین احمدیان همچنین در جمع تعدادی از مددجویان کانون محله روستای ساتیان شهرستان ایوان افزود: اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد بوده بطوریکه در 2 سال اخیر بیش از 400 هزار مددجو از برنامه اعزام به اردوهای زیارتی این نهاد بهره‌مند شده اند.
وی با اعلام اینکه این نهاد علاوه بر اردوی زیارتی مشهد مقدس در زمینهٔ اعزام مددجویان به عتبات عالیات نیز در چند سال اخیر فعالیت می‌کند، گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین، مددجویانی که مایل به شرکت در این آیین معنوی باشند از پرداخت کمک ‌هزینه این نهاد برخوردار می شوند.

*** کمترین آسیب های اجتماعی مربوط به مددجویان است
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام نیز گفت: خدمات فرهنگی و آموزشی کمیته امداد باعث شده آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌های مددجوی این استان به حداقل برسد و در موضوعی نظیر طلاق نیز کمترین آمارهای این آسیب مربوط به خانواده‌های مددجو است.
ضیا رضایی به تأثیر حمایت های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی کمیته امداد در موفقیت خانواده های مددجو و فرزندان آنها اشاره کرد و افزود: این حمایت ها باعث شده بسیاری از فرزندان مددجو هم اکنون به عنوان پزشک یا مدیران اجرایی با رسیدن به جایگاه های والا به مردم خدمت رسانی کنند.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از پنج هزار دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد در استان ایلام برخوردار هستند گفت: علاوه بر این تعداد دانش‌آموز، بیش از 300 نخبه فرهنگی نیز از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.
7171/6034

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۲۱۳/جلب_مشارکت_خیران_فرهنگی_در_دستور_کار_کمیته_امداد_قرار_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: