Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:52:30 GMT

پرداخت 94 مورد وام کارگشایی به مددجویان پاوه ای

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۵۲۱۴/پرداخت_۹۴_مورد_وام_کارگشایی_به_مددجویان_پاوه_ای

لقمان انفرادی رئیس کمیته امداد پاوه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در 5 ماهه اول سال جاری گفت : خدمات معوض شامل تسهیلات اشتغالزایی و کارگشایی  است و در سال جاری تعداد 37 مورد تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع امدادی و بانکی به مبلغ 830 میلیون تومان پرداخت گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد 94 مورد وام کارگشایی به مبلغ 225 میلیون تومان پرداخت گردیده است.

 وی با اشاره به خدمات بلاعوض کمیته امداد به مددجویان گفت:خدمات عمرانی شامل تعمیرات کلی و جزئی 26 مورد به مبلغ110میلیون و 250 هزار تومان و کمک معیشت ماهیانه به 1943 خانوار به مبلغ 596 میلیون و 663 هزار تومان پرداخت شد.

 انفرادی افزود:  به 525 نفر به مبلغ 44 میلیون و 742 هزار تومان کمک هزینه درمانی  پرداخت شده است  و کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 64 نفر و به مبلغ 201 میلیون و 100 هزار تومان تعلق گرفت .

 وی گفت:  7 میلیون و 580 هزار تومان کمک های موردی و 389 میلیون و 722 هزار تومان اطعام مددجویان هزینه شده است و  24 میلیون و 754 هزار تومان خدمات فرهنگی شامل اردو ، آموزش خانواده  صورت گرفته است.

انفرادی بیان کرد: کل خدمات پرداخت شده به مددجویان  در سال جاری 2 میلیارد و 429 میلیون و 811 هزار تومان در 5ساله است.

انتهای  پیام/ز

پرداخت 2 میلیارد تومان به مددجویان پاوه ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۲۱۴/پرداخت_۹۴_مورد_وام_کارگشایی_به_مددجویان_پاوه_ای را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: