Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:29:26 GMT

‌جشن دستیابی به تولید ۳۰ هزار تنی شرکت فولاد غرب آسیا در قم‌ برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۷۵۲۴۴/جشن_دستیابی_به_تولید_۳۰_هزار_تنی_شرکت_فولاد_غرب_آسیا_در_قم_برگزار_شد

‌جشن دستیابی به تولید ۳۰ هزار تنی شرکت فولاد غرب آسیا در قم‌ برگزار شد

مراسم جشن دستیابی به تولید ۳۰ هزار تنی شرکت فولاد غرب آسیا قم با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم جشن دستیابی به تولید 30 هزار تنی شرکت فولاد غرب آسیا قم عصر امروز با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، استاندار قم و جمعی از مسئولان ‌برگزار شد.

شرکت فولاد غرب آسیا به اهتمام سرمایه‌گذاران خصوصی و با تکیه بر تجربه‌ مدیران ارشد فولاد مبارکه در سال 1383 برای اجرای پروژه نورد ورق سرد به ظرفیت 550،000 تن در سال با ضخامت نهایی 0,18 تا 3 میلیمتر، عرض 600 تا 1700 میلیمتر و وزن هر کلاف 6 تا 30 تن با استانداردهای بین‌المللی، در زمینی به مساحت 53 هکتار و زیربنای 40،000 متر مربع در استان قم، 30 کیلومتری شهرستان دلیجان تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر محصول های این واحد صنعتی در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، پوشش ساختمان‌ها، ورق‌های رنگی، ورق‌های گالوانیزه، قوطی سازی برای صنایع بسته‌بندی مانند رنگ روغن‌های صنعتی، کنسروسازی و غیره مصرف می‌شود.

انتهای پیام/

R1377/P1377/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۲۴۴/جشن_دستیابی_به_تولید_۳۰_هزار_تنی_شرکت_فولاد_غرب_آسیا_در_قم_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: