Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@15:03:19 GMT

7 داور فوتبال کهگیلویه وبویراحمد به لیگ های کشور معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۸۸۶۱/۷_داور_فوتبال_کهگیلویه_وبویراحمد_به_لیگ_های_کشور_معرفی_شدند

7 داور فوتبال کهگیلویه وبویراحمد به لیگ های کشور معرفی شدند

خداداد افشاریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد از بین 24 داور و 30 کمک داور کهگیلویه و بویراحمدی شرکت کننده در آزمون بدنی و آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران استان انتخاب شده اند.
وی افزود: این آزمون یک روزه مطابق با استانداردهای جدید دنیا و با حضور «ایرج احمدی»، «احمد صالحی» و «جلال ارشادی» از مدرسان داوری فدراسیون فوتبال در شهر یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سهمیه این استان برای قضاوت در فصل جدید لیگ های برتر تا دسته سوم باشگاه های کشور هفت داور و 11 کمک داور است.
افشاریان عنوان کرد: به زودی برای تکمیل این سهمیه از داوران و کمک داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد که قبول نشده اند آزمون بدنی و آمادگی جسمانی مجدد گرفته خواهد شد.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در ر رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۸۶۱/۷_داور_فوتبال_کهگیلویه_وبویراحمد_به_لیگ_های_کشور_معرفی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: