Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@10:35:58 GMT

معرفي برندگان چهلمين مرحله قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه بانک سپه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۸۹۵۴/معرفی_برندگان_چهلمین_مرحله_قرعه_کشی_حساب_های_قرض_الحسنه_بانک_سپه

معرفي برندگان چهلمين مرحله قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه بانک سپه

خبرگزاري آريا - با برگزاري مراسم چهلمين مرحله قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز بانک سپه و با حضور نظار قانوني برندگان آن مشخص شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين مراسم که با حضور نمايندگان از دادستاني کل کشور، بانک مرکزي ج. ا.ا و وزارت امور اقتصادي و دارايي و عضو هيات مديره و جمعي از مديران بانک برگزار شد، برندگان خوش شانس چهلمين مرحله قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز بانک سپه مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر اين گزارش، تعداد کل جوايز اين دوره از قرعه کشي حسابها 408 هزار و 537 فقره بود که 194 جايزه آن مربوط به کمک هزينه خريد مسکن (هر کدام به مبلغ يک ميليارد ريال)، 394 جايزه کمک هزينه خريد خودروي ايراني (هر کدام به مبلغ 250 ميليون ريال) و 407 هزار و 949 جايزه کمک هزينه خريد صنايع دستي (هر کدام به مبلغ يک ميليون ريال) بود.
بر اساس اين گزارش تعداد کل حساب هاي حائز شرايط قرعه کشي 3ميليون و 279 هزار و 892 فقره بوده اند. اين قرعه کشي بر مبناي تراکنش هاي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز بانک سپه از پايان شهريور ماه سال96 تا پايان شهريور ماه سال 97 بوده و شرايط اعطاي جايزه به برندگان، دارا بودن حداقل مبلغ 200 هزار ريال است.
اسامي برندگان چهلمين مرحله قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز، متعاقباً از طريق سايت بانک سپه اعلام خواهد شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۹۵۴/معرفی_برندگان_چهلمین_مرحله_قرعه_کشی_حساب_های_قرض_الحسنه_بانک_سپه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: