Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@08:30:06 GMT

برندگان قرعه کشی بانک سپه مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۸۹۵۵/برندگان_قرعه_کشی_بانک_سپه_مشخص_شدند

برندگان قرعه کشی بانک سپه مشخص شدند

پول‌نیوز - مراسم قرعه کشی جشنواره های باشگاه مشتریان بانک در 21 مهر ماه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مراسم قرعه کشی جشنواره های باشگاه مشتریان بانک سپه، «جشنواره رویاتو چک کن» ویژه عموم مشتریان حقیقی و «جشنواره همگامان سپه 2» ویژه پذیرندگان پایانه های فروش در روز شنبه مورخ 21 مهرماه 97 برگزار و برندگان 4128 فقره تسهیلات و جوایز این جشنواره ها مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامی برندگان این طرح ها به زودی از طریق سایت باشگاه مشتریان به نشانی club.banksepah.ir اعلام خواهند شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۹۵۵/برندگان_قرعه_کشی_بانک_سپه_مشخص_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: