Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@10:15:32 GMT

فاصله مشهد تا نیشابور چقدر است؟ + نقشه سفر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۷۹۱۲۰/فاصله_مشهد_تا_نیشابور_چقدر_است_نقشه_سفر

فاصله مشهد تا نیشابور چقدر است؟ + نقشه سفر

خبرگزاری میزان- برای سفر از مشهد به نیشابور شما یک راه بیشتر ندارید و باید حدود 1 ساعت و نیم رانندگی کنید. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، برای سفر از مشهد به نیشابور شما یک راه بیشتر ندارید و باید حدود 1 ساعت و نیم رانندگی کنید.

برای اینکار تنها لازم است خود را به اتوبان مشهد – نیشابور برسانید و بعد از ۱ ساعت ۲۸ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۸ كيلومتر رانندگی، از مشهد به نیشابور برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۱۲۰/فاصله_مشهد_تا_نیشابور_چقدر_است_نقشه_سفر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: