Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@11:21:14 GMT

عکسهای عروسی نیکی محرابی و یعقوب کریمی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۸۱۹۶۳/عکسهای_عروسی_نیکی_محرابی_و_یعقوب_کریمی

عکسهای عروسی نیکی محرابی و یعقوب کریمی

ساعت 24-عروسی نیکی محرابی و یعقوب کریمی | نیکی محرابی بازیگری که در سریال گسل معروف شد، با یعقوب کریمی بازیکن سابق تیم استقلال ازدواج کرد. عروسی نیکی محرابی و یعقوب کریمی دیروز برگزار شد. نیکی محرابی و یعقوب کریمی با انتشار عکس های عروسی خود، ماجرا را به اطلاع علاقه مندانشان رساندند. عکس های جدید عروسی نیکی محرابی و یعقوب کریمی را در ادامه ببینید!

 یعقوب کریمی با اشاره به ازدواجش با نیکی محرابی، در اینستاگرام خود نوشت: خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی. زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا. ، روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم و به تکرار تپشهای قلبم دوستت دارم.

نیکی محرابی درباره عروسی با فوتبالیست معروف چه گفت؟
نیکی محرابی نیز گفت: و خدا تمام محبتش را با وجود تو در من تمام کرد ...
هر لحظه خدایم را شکر میکنم برای اینکه دارمت و خوشا به بخت بلندم که در کنار منی ...
همسر عزیز و مهربانم دوستت دارم و به بودنت در زندگیم افتخار میکنم دنیا با بودنت زیباست برایم ...
آنچه خوبان همه دارند، تو یک جا داری ... عکس های عروسی نیکی محرابی و یعقوب کریمی






حلقه ازدواج نیکی محرابی و یعقوب کریمی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۹۶۳/عکسهای_عروسی_نیکی_محرابی_و_یعقوب_کریمی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: