Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:31:32 GMT

فوری /در انتقام حادثه تروریستی اهواز سپاه با چند موشک بالستیک مقر تروریست ها در شرق فرات در سوریه را هدف قرار داد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۴۴۴/فوری_در_انتقام_حادثه_تروریستی_اهواز_سپاه_با_چند_موشک_بالستیک_مقر_تروریست_ها_در_شرق_فرات_در_سوریه_را_هدف_قرار_داد

فوری /در انتقام حادثه تروریستی اهواز سپاه با چند موشک بالستیک مقر تروریست ها در شرق فرات در سوریه را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز روابط عمومی کل سپاه از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در سوریه را با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین دقایقی پیش توسط یگان موشکی نیروی هوا فضا خبر داد بنا بر این گزارش و بر اساس اطلاعات اولیه شمار زیادی از تروریست های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی کشته و یا مجروح شدند اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام /

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۴۴۴/فوری_در_انتقام_حادثه_تروریستی_اهواز_سپاه_با_چند_موشک_بالستیک_مقر_تروریست_ها_در_شرق_فرات_در_سوریه_را_هدف_قرار_داد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: