Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@07:28:10 GMT

خريد دينار از سوي زائران اربعين حسيني از طريق پيام رسان بله

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۴۴۷/خرید_دینار_از_سوی_زائران_اربعین_حسینی_از_طریق_پیام_رسان_بله

خريد دينار از سوي زائران اربعين حسيني از طريق پيام رسان بله

خبرگزاري آريا - به منظور تسهيل در زيارت حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) در ايام اربعين،بانک مرکزي از طريق بانک ملي ايران،تمهيداتي را فراهم آورده تا زائران محترم بتوانند ارز دينار مورد نياز خود را با نرخ مناسب خريداري کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، زائران اربعين حسيني که مراحل دريافت ويزاي خود را از طريق سامانه سماح به آدرس Https://Samah.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir انجام داده اند، مي توانند نسبت به خريد ارز دينار از طريق پيام رسان بله و دريافت آن در کشور عراق اقدام کنند.
بر اساس اين گزارش زائران اربعين حسيني لازم است پس از نصب پيام رسان بله و استفاده از بات (بازوي) dinarpaybot ،نسبت به انجام فرايند خريد ارز خود اقدام کنند.
قابل ذکر است زائران اربعين حسيني پس از تکميل فرايند خريد ارز خود در بات مربوطه در پيام رسان "بله " و پرداخت معادل ريالي در نظر گرفته شده،يک شناسه دريافت مي کنند که مي توانند با در دست داشتن اين شناسه پس از عبور از مبادي ورودي کشور عراق در مرزهاي مهران،شلمچه،چذابه ،به کارگزاري هاي بانک ملي ايران در اين مناطق و شهرهاي نجف،کربلا و کاظمين مراجعه کرده و نسبت به دريافت ارز خريداري شده ( دينار عراق)،اقدام کنند.
براي خريد ارز بايد مشخصات دقيق زائر اعم از کد ملي و شماره گذرنامه ثبت شود و ارز خريداري شده صرفا به فرد زائر تحويل داده خواهد شد.
براي تحويل گرفتن ارز ارائه رسيد ، اصل گذرنامه و حضور شخص زائر ضروري است و هر زائر تنها يک بار قادر به خريد ارز از اين طريق خواهد بود.
بديهي است آغاز زمان ثبت نام جهت خريد ارز متعاقبا اعلام خواهد شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۴۴۷/خرید_دینار_از_سوی_زائران_اربعین_حسینی_از_طریق_پیام_رسان_بله را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: