Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@11:57:54 GMT

وضعیت مصدومان طوفان شب گذشته مهران مناسب است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۶۰۸/وضعیت_مصدومان_طوفان_شب_گذشته_مهران_مناسب_است

وضعیت مصدومان طوفان شب گذشته مهران مناسب است

دکتر کریم همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شب گذشته در مجموع 50 نفر مصدوم شدند که 15 نفر از آنها از نیروهای نظامی و انتظامی هستند و بیشترین مصدومیت آنها شکستگی و جراحت جزیی است.
وی یادآور شد: بیشتر مصدومان در بیمارستان امام حسین(ع) مهران مورد مداوا قرار گرفتند و تنها 10 نفر برای دریافت درمان های تخصصی تر به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام اعزام شدند ضمن اینکه پنج نفر نیز شخصا به این بیمارستان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بیشتر مصدومان به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده اند و مابقی نیز در 2 بیمارستان امام حسین(ع) مهران و امام خمینی(ره) ایلام پس از مداوا و دریافت خدمات تخصصی، مرخص خواهند شد.
دکتر همتی افزود: شب گذشته در نخستین دقایق وقوع طوفان در مهران، آمبولانس های دانشگاه وارد صحنه شده و مصدومان در کمترین زمان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی تاکید کرد: امکانات درمانی مستقر شده در مرز مهران در اثر طوفان و بارندگی شب گذشته دچار خسارت و آسیب نشد و امکانات درمانی به اندازه لازم در مرز مهران مستقر شده و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، در پی بروز طوفان شب گذشته در شهر مرزی مهران یک نفر کشته شد.
بدلیل وقوع طوفان در مهران، شب گذشته مسیرهای منتهی به مرز مهران برای ساعاتی مسدود شد و زائرانی که در حال حرکت به این شهرستان بودند در دیگر مناطق استان اسکان اضطراری داده شدند.
یک هزار و 200 پرسنل بهداشتی درمانی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی در ایام اربعین در مسیر تردد زائران در این استان و مرز مهران مستقر شده است.
همچنین 11 بیمارستان شامل 9 بیمارستان دانشگاه و 2 بیمارستان صحرایی دانشگاه و ارتش در این استان در ایام اربعین با تمام تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز در آماده باش کامل هستند.
پنج دستگاه بالگرد، 150 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه موتورلانس در این ایام در مسیر تردد زائران اربعین حسینی مستقر شده است.
از ابتدای ماه صفر تاکنون نزدیک به یک میلیون و 460 هزار تردد خودرو در راه ارتباطی ایلام - مهران ثبت شده است.
این میزان تردد در سطح جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و 380 هزار 10 درصد افزایش یافته است.
6032/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۶۰۸/وضعیت_مصدومان_طوفان_شب_گذشته_مهران_مناسب_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: