Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@19:12:32 GMT

رونالدو، پردرآمدترین بازیکن جهان/ ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن نجومی حقوق می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۶۸۵/رونالدو_پردرآمدترین_بازیکن_جهان_ستاره_های_پاری_سن_ژرمن_نجومی_حقوق_می_گیرند

رونالدو، پردرآمدترین بازیکن جهان/ ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن نجومی حقوق می‌گیرند

خبرگزاری میزان- فوق ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید دوباره در صدر فهرست ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان قرار گرفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کریستیانو رونالدو در جدیدترین گزارش «فرانس فوتبال» در صدر فهرست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان قرار گرفته است.برنده توپ طلای جهان در سال 2016 موفق شده بیشترین درآمد را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو پرتغالی در فصل 2016-2017 درآمدی 87.5 میلیون یورویی داشته است و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با درآمد 76.5 میلیون یورویی در مکان دوم قرار گرفته است.
نیمار، ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا با درآمد 55.5 میلیون یورویی، گرت بیل؛ مهاجم ولزی رئال مادرید با 41 میلیون یورو، ایزکوئل لاوتزی مهاجم آرژانتینی که در لیگ چین حضور دارد با درآمد 28.5 میلیون یورویی در رده‌های بعدی این فهرست قرار گرفته‌اند.«فرانس فوتبال» درآمدهای ستاره‌های حاضر در لیگ فوتبال فرانسه را هم بررسی کرده است. به گزارش این روزنامه کاپیتان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پردرآمدترین بازیکن شاغل در لیگ فرانسه است. تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاریسی‌ها با درآمد 14.4 میلیون یورو در مکان اول قرار دارد. این در حالی است که بازیکنانی همچون رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو با 36.6 میلیون یورو درآمد، آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن با 12.6 میلیون یورو درآمد، مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن با 11.8 میلیون یورو درآمد و ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با 10.2 میلیون یورو درآمد در مکان‌های بعدی قرار گرفته‌اند.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۶۸۵/رونالدو_پردرآمدترین_بازیکن_جهان_ستاره_های_پاری_سن_ژرمن_نجومی_حقوق_می_گیرند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: