Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:29:33 GMT

واژگونی خودروی وانت نیسان در گیلانغرب یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۷۴۶/واژگونی_خودروی_وانت_نیسان_در_گیلانغرب_یک_کشته_برجا_گذاشت

واژگونی خودروی وانت نیسان در گیلانغرب یک کشته برجا گذاشت

سرگرد حشمت الله فلاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، زمان وقوع این حادثه را ساعت 12 و 50 دقیقه ظهر امروز و علت آن را نیز نداشتن توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت مطمئنه ذکر کرد.
وی بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، نیروهای انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند و راننده این وسیله نقلیه به سردخانه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پلیس راه گیلانغرب از رانندگان وسائط نقلیه خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر راه های مواصلاتی است که 310 کیلومتر آن اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی **انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۷۴۶/واژگونی_خودروی_وانت_نیسان_در_گیلانغرب_یک_کشته_برجا_گذاشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: