Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@12:02:48 GMT

مازیار فلاحی آهنگسازی که خواننده شد/ استقبال از قلب یخی یک هنرمند او را مشهور کرد+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۷۴۷/مازیار_فلاحی_آهنگسازی_که_خواننده_شد_استقبال_از_قلب_یخی_یک_هنرمند_او_را_مشهور_کرد_عکس

مازیار فلاحی آهنگسازی که خواننده شد/ استقبال از قلب یخی یک هنرمند او را مشهور کرد+ عکس

خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای مازیار فلاحی خواننده، آهنگساز و ترانه سرا موسیقی پاپ نگاهی داشته ایم. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مازیار فلاحی خواننده، آهنگساز و ترانه سرا موسیقی پاپ در 26 مهر 1353 در تهران به دنیا آمد.
نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در سال ۱۳۷۱ در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و همزمان در مرکز آموزش های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال ۱۳۷۴ به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم کوتاه «مطرود» اولین تجربه کارگردانی وی است. پس از آن در سال ۱۳۷۶ مجموعه داستانهای کوتاهش را با نام " کلاغ - پاییزکودکی " منتشر کرد.

وی در سال ۱۳۸۰ به عضویت گروه کر دانشگاه تربیت مدرس به رهبری الیپس مسیحی درآمد. تئوری موسیقی، سلفژ، ارکستراسیون و موسیقی مکتوب را نزد حمیدرضا دیبازر به مدت ۶ سال فرا گرفت. در همین حال به عضویت گروه کر بهمن به رهبری مهدی قاسمی درآمد. دروس آواز جمعی و تکنیک های آواز را نزد ناربه چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند، و گیتار کلاسیک را نزد فرزانه رجایی و آیلین ارجمند و نوازندگی پیانو را نزد علیرضا حشمتی افشار ادامه داد.
فلاحی در اسفند ماه ۱۳۸۶ به دعوت قاسم جعفری آهنگ‌ها و ترانه‌های فیلم مجنون لیلی را نوشت که آغاز فعالیت خوانندگی رسمی وی در عرصه سینما و موسیقی می‌باشد.
از جمله کارهای وی می‌توان به: ساخت موسیقی متن، ترانه‌ها وخوانندگی فیلم های دو راه حل برای یک مسئله (به سفارش یونیسف)، مدرسه‌ای برای دیگران، نبش قلب، ققنوس (تلویزیون)، تیتراژ سریال لحظه دیدار (شبکه جام جم)، فیلم های به‌دنبال خوشبختی، دلواپسی، بی ستاره، سر سپرده، تیتراژ فیلم سینمایی دختران، سریال قلب یخی، فیلم سینمایی پروانگی اشاره کرد.

آلبوم " قلب یخی " اولین آلبوم رسمی موسیقی او است. او در ۴ شهریور ۱۳۹۲ دومین آلبوم رسمی خودش با نام لعنت به من را روانه بازار کرد.
مازیار فلاحی تاکنون کنسرت‌های زیادی در شهرهای بزرگ ایران و همچنین کاناداو دبی اجرا کرده است.
مازیار در شب یلدای ۱۳۹۲ نیز آهنگ لیلا را منتشر کرد؛ که ترانه آن را «یاحا کاشانی» سروده و «امیر توسلی» عهده دار تنظیمش بوده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۷۴۷/مازیار_فلاحی_آهنگسازی_که_خواننده_شد_استقبال_از_قلب_یخی_یک_هنرمند_او_را_مشهور_کرد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: