Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@15:20:23 GMT

استان فارس، 5 روستای دوستدار كتاب دارد/ شهر صدرا؛ نامزد پایتخت كتاب ایران

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۹۲۰/استان_فارس_۵_روستای_دوستدار_کتاب_دارد_شهر_صدرا_نامزد_پایتخت_کتاب_ایران

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، غلامرضا یوسفی‌نژاد، سرپرست این اداره‌كل گفت: امسال در حوزه فرهنگ و مبحث پایتختی کتاب، شهر شیراز، صدرا و اوز جزو بیست شهر مرحله نیمه نهایی بودند که پس از بررسی‌های صورت گرفته، شهر صدرا به‌عنوان پنج شهر برگزیده و نامزد پایتخت کتاب ایران، انتخاب و در جمع پنج شهر فینالیست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین روستای امامزاده بزم از شهرستان بوانات و روستای فیشوَر از شهرستان اوز در استان فارس نیز در چهارمین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب ایران برگزیده شده‌اند و این در حالی است که سال گذشته هم فهلیان از شهرستان نورآباد و خواجه جمالی از شهرستان نی‌ریز برگزیده شده بود.
یوسفی ادامه داد: هرسال ١٠ روستا به عنوان روستای دوستدار کتاب ایران انتخاب می‌شوند که با احتساب برگزیدگان امسال استان فارس به علاوه روستای لایزنگان از داراب، در مجموع چهار دوره گذشته، فارس ٥ روستای دوستدار کتاب دارد.
وی بیان كرد: روستای فهلیان نیز امسال به‌عنوان برگزیده برگزیدگان انتخاب شده است به این معنی که از میان ١٠ روستای برگزیده سال گذشته، روستایی که فعالیت‌های ترویجی خود در حوزه کتابخوانی را استمرار دهد، به این عنوان دست می‌یابد.
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پایان گفت: آیین تقدیر از روستاهای دوستدار کتاب و پایتخت کتاب ایران سه‌شنبه، ٨ اسفند ماه جاری در تالار وحدت تهران با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مجلس و مقامات فرهنگی کشور ایران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۹۲۰/استان_فارس_۵_روستای_دوستدار_کتاب_دارد_شهر_صدرا_نامزد_پایتخت_کتاب_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: