Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@17:00:33 GMT

سامانه اطلاعاتی بانکها تسهیل کننده نامنویسی کار

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۲۹۲/سامانه_اطلاعاتی_بانکها_تسهیل_کننده_نامنویسی_کار

سامانه اطلاعاتی بانکها تسهیل کننده نامنویسی کار

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اسلامی با بیان اینکه بانکها لیست شفافی از پرونده های ورودی دریافت تسهیلات تهیه کنند افزود: نبودن سامانه اطلاعاتی بانکها به منظور پایش متقاضیان از مهمترین ضعف هاست و تاکنون 8 هزار و 200 نفر در سامانه کار نام نویسی کرده اند .

استاندار مازندران افزود : پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی متقاضیان در شهرهای بهشهر چالوس – سوادکوه – نکا و میاندرود باید رشد پیدا کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغریان رستمی مدیر کل روستایی استانداری مازندران در این نشست گفت : 172 میلیارد تومان میزان تسهیلات ویژه اشتغال روستایی و عشایری است , که تاکنون 1278 طرح در کمیته های شهرستان و استان مصوب برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند .

وی ادامه داد , سهم اعتبار تسهیلات اشتغالزایی روستایی در مرحله اول از محل منابع سال 96 - 400 میلیار تومان است که در صورت استفاده نشدن در اختیار سایر استان ها قرار می گیرد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۲۹۲/سامانه_اطلاعاتی_بانکها_تسهیل_کننده_نامنویسی_کار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: