Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:38:23 GMT

عباس آباد بهشهر دومین منطقه گردشگرپذیر مازندران است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۲۹۳/عباس_آباد_بهشهر_دومین_منطقه_گردشگرپذیر_مازندران_است

عباس آباد بهشهر دومین منطقه گردشگرپذیر مازندران است

بهشهر- فرماندار بهشهر گفت: منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر جزو دومین منطقه گردشگرپذیر مازندران است و مدیریتی خوبی بر آن اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید خالق سجادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جاذبه های گردشگری فراوان بعشهر خواستار توجه ویژه خبرنگاران به جاذبه های گردشگری شهرستان و معرفی آن به استان و کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهشهر شهری تاریخی و گردشگری است که علاوه بر وجود طبیعت بکر و دریای خزر از تاریخی کهن برخوردار است و جاذبه های گردشگری دوران صفویه و دوران مختلف تاریخی همچون عباس آباد، باغ شهرداری، چشمه عمارت، جزیره میانکاله بعنوان منطقه گردشگری طبیعی و غارها و چشمه های متعدد بیانگر تاریخ با قدمت این شهرستان است.

فرماندار بهشهر با اشاره به ورود گردشگران و مسافران در طول نوروز به این اماکن گفت: آمار دقیقی از ورود مسافران در زمان فعلی ندارم اما روزانه قریب به دو هزارنفر از باغ شهرداری بهسهر بازدید می کنند و تاکنون حدود دو هزار اسکان مسافران در مدارس بهشهر انجام شده است.

فرماندار بهشهر در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اشتغال ایجاد شده درسال گذشته گفت: از محل اعتبارات دولتی سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان در بهشهر اشتغال زایی در بخش های مختلف انجام شده است که در رشد و توسعه شهرستان و رفع بیکاری موثر بوده است.

وی همچنین در مورد تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای شوراهای اسلامی شهر و روستای بهشهر گفت: در مجموع برای شهرهای بهشهر، خلیل شهر و رستمکلا و بخش یانه سر و مرکزی شهرستان بهشهر ۷۲۳نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۸۰نفر مرد و ۴۳نفر زن بودند که ۵۸۲نفر برای حوزه روستایی و مابقی برای حوزه شهری نام نویسی کردند.

فرماندار بهشهر افزود: چهار روستا در بخش یانه سر بهشهر واجد شرایط انتخابات شورا نبودند که در این چهار روستا شامل روستاهای کفتکار، سنگ دره، ونشد و کوهنه کوم که به دلیل جمعیت زیر۲۰ خانوار و با جمعیت زیر۱۰۰ نفر واجد شرایط برگزاری انتخاب نبوده اند داوطلبی معرفی نشد اما ماقی روستاها ثبت نام کاندیدها با موفقیت انجام شد.

سجادی اظهار کرد: از مجموع داوطلبانی که نام نویسی کرده اند، ۵ نفر مدرک دکترا، ۵۱ نفر مدرک فوق لیسانس، ۱۶۴ نفر مدرک لیسانس، ۴۳ نفر مدرک فوق دیپلم، ۱۳۴ نفر مدرک دیپلم ، ۳۳۶ نفر سواد خواندن و نوشتن و ۱ نفر تحصیلات حوزوی دارند.

وی با اشاره به رشد ۲۱/۵ درصدی ثبت نام شوندگان در این دوره از ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به دوره قبل گفت: در دوره قبل میزان ثبت نام کنندگان بالغ بر ۵۹۵ نفر بوده اند که نسب به داوطلبان امسال رشد ۲۱/۵درصدی را شاهد بوده ایم و در بخش روستایی بخش یانسر با ۳۲۷ نفر و بخش مرکزی با ۲۵۵ نفر پا به عرصه رقابت نهادند که این آمار نسبت به دوره های قبل افزایش داشته است.

این مقام مسئول در بهشهر ادامه داد: از مجموع ۷۲۳ داوطلب ۱۴۷ نفر ایثارگر هستند و جوان ترین داوطلب ۲۵ساله و مسن ترین داوطلب بالای ۷۰ سال بوده است

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۲۹۳/عباس_آباد_بهشهر_دومین_منطقه_گردشگرپذیر_مازندران_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: