Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@11:08:54 GMT

سریال‌های حضرت سلمان و حضرت موسی(ع) در مرحله صفر پیش‌تولید

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۳۹۱/سریال_های_حضرت_سلمان_و_حضرت_موسی_ع_در_مرحله_صفر_پیش_تولید

 به گزارش خبرنگار ایکنا، سیدعلی حمیدی، قائم مقام سیمافیلم در نشست خبری معرفی برنامه‌های نوروز سیما که امروز 20 اسفند ماه، در سالن شیخ بهایی مرکز همایش‌های سیما برگزار شد، اعلام کرد: سیما در سال 97 توجه ویژه‌ای به امر سریال سازی دارد به ویژه در حوزه کارهای الف، شاهد آغاز پیش تولید دو سریال حضرت سلمان و حضرت موسی(ع) خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سریال حضرت سلمان(ع) هم اکنون در مرحله صفر پیش تولید قرار دارد و داود میرباقری به همراه تیم سازنده، کشورهای مختلف را بازدید کرده‌اند تا بهترین لکیشین‌های مورد نیاز این سریال شناسایی شود.

حمیدی درباره سریال حضرت موسی(ع) گفت: سریال حضرت موسی(ع) به کارگردانی جمال شورجه هم اکنون همانند سریال حضرت سلمان در مرحله صفر پیش تولید به سر می‌برد حتی و گروه سازنده با بازیگران مورد نظرشان صحبت‌های مقدماتی را آغاز کرده‌اند.

حمیدی در انتها اعلام کرد: به علاقمندان سریال ستایش اطلاع می‌دهم که از 7 فروردین این مجموعه پر طرفدار جلوی دوربین خواهد رفت.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۳۹۱/سریال_های_حضرت_سلمان_و_حضرت_موسی_ع_در_مرحله_صفر_پیش_تولید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: