Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:02:20 GMT

آیین تعزیه خوانی در گلزار شهدای راور برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۴۶۵/آیین_تعزیه_خوانی_در_گلزار_شهدای_راور_برگزار_شد

آیین تعزیه خوانی در گلزار شهدای راور برگزار شد

کرمان - مدیر اجرایی گروه تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل ‌(ع) روستای ده‌زیار کرمان گفت: مجلس تعزیه بازار شام و شهادت حضرت رقیه (س) در گلزار شهدای شهر راور برگزار شد.

ثارالله انکوتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی دو مجلس تعزیه در شهر راور با همکاری هیئت تعزیه خوانی علمدار شهر راور اجرای عمومی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گروه تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل‌ (ع) روستای ده‌زیار کرمان از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از پنج مجلس تعزیه در جوار قبور مطهر شهدا اجرا کرده است، افزود: این مجالس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با حضور خانواده های معظم شهیدان برگزار می شود.

مدیر اجرایی گروه تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل‌ (ع) روستای ده‌زیار کرمان افزود: این مجالس تعزیه توسط هنرمندان حسینی، امیرعباس عربزاده، محمد، اکبر، علی‌اکبر، حمیدرضا، علی، امین، ایمان و حسین افضلی، سجاد پوراسترآبادی، محمد، معین و ثارالله انکوتی، علی جعفری و عباس همدم‌جو در قسمت‌های موافق و مخالف‌خوانی شبیه‌خوانی می‌شود.

مجلس تعزیه بازار شام و شهادت حضرت رقیه (س) توسط گروه تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار کرمان در گلزار شهدای شهر راور برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۴۶۵/آیین_تعزیه_خوانی_در_گلزار_شهدای_راور_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: