Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:16:38 GMT

بازداشت اعضای باند سرقت مسلحانه از سوپرمارکتها و خودروی حمل پول + تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۵۷۴/بازداشت_اعضای_باند_سرقت_مسلحانه_از_سوپرمارکتها_و_خودروی_حمل_پول_تصاویر

بازداشت اعضای باند سرقت مسلحانه از سوپرمارکتها و خودروی حمل پول + تصاویر

اعضای سه باند جداگانه سرقت که به سوپرمارکتهای پایتخت، یک صرافی و خودروی حمل پول دستبرد زده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ در سال 95 شاهد حوادث و پرونده‌های جنایی مختلف در پایتخت بودیم، از قتلهایی که صرفاً به دلیل درگیری لفظی به وقوع پیوست تا پرونده‌های اسیدپاشی و قتلهای خانوادگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اکثر پرونده‌های قتل پایتخت در سال 95 مقتولان با سلاح تیز و برنده به قتل رسیدند، در برخی از این جنایتها نیز قاتلان با استفاده از سلاح گرم مقتول را از پای درآورند.

در پرونده‌های جنایی سال گذشته، وقوع چند فقره اسیدپاشی نیز خبرساز شد، پرونده‌هایی که عمده انگیزه متهمان، انتقام‌جویی بود البته در میان این پرونده‌های جنایی خبرساز چندین قاتل و اسیدپاش نیز از قصاص گریختند.

در ادامه به سراغ مهمترین پرونده‌های جنایی در سال گذشته رفتیم و به بازخوانی این پرونده‌ها می‌پردازیم.

سرقت مسلحانه از سوپرمارکتهای پایتخت

از تاریخ 23 آذر ماه سال گذشته به‌دنبال سرقتهای مسلحانه و زنجیره‌ای از سوپرمارکتها و فست‌فودهای تهران تیم‌هایی از پلیس آگاهی تهران برای بازداشت سارقان مسلح دست به کار و در نهایت ساعت چهار بامداد چهارم دی ماه 95 با هماهنگی دادستان قرچک موفق به بازداشت سه عضو این باند در شهرستان قرچک شدند.

از اعضای این باند دو قبضه سلاح کمری همراه با 18 فشنگ جنگی، دو عدد شوکر، افشانه دفاع شخصی و تعدادی قمه و چاقو کشف و ضبط شد، دو نفر از اعضای این باند نیز بعدازظهر سوم دی ماه گذشته به‌اتهام شرب خمر بازداشت شده بودند و پس از بازداشت مشخص شد که از اعضای باند سرقت مسلحانه پایتخت هستند، اعضای این باند از ساعت 12 شب به بعد با یک دستگاه سمند سفیدرنگ که پلاک تقلبی داشت در افسریه تهران شروع به سرقت می‌کردند و پس از سرقت در جنوب شرق تهران سراغ سوپرمارکتهای شمال غربی پایتخت در محدوده اتوبان شهید همت می‌رفتند و سرقت می‌کردند.

دستبرد خونین دو سارق مسلح به صرافی

دو سارق مسلح روز 28 بهمن ماه 95با ورود به صرافی در حوالی میدان فردوسی پس از مجروح کردن مرد صراف و شاگردش موفق به سرقت از صرافی شدند،سارقان مسلح پس از سرقتبه یکی از استانهایغربی گریختندکه در نهایت ششم اسفند سال 95 در استان لرستان دستگیر شدند این سارقان همه ارزهای سرقتی به ارزش 64 میلیون تومان را به ریال تبدیل کرده بودند که حساب‌های بانکی آنها مسدود شد.

سرقت مسلحانه ماشین حمل پول

ساعت 7:47 صبح پنجم اسفند سال گذشته یکی از خودروهای حمل پول بانک پاسارگاد که در بزرگراه حقانی در حال تردد بود، توسط دو دستگاه خودروی پراید متوقف شد و سارقان پس از پیاده شدن از خودروهای خود مبادرت به سرقت 900 میلیون تومان این خودروی حمل پول کردند.

اعضای این باند سرقت چند روز پس سرقت درغرب تهران، گیلان و شمال شرق کشور دستگیر شدند همچنین مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق شدند 550 میلیون تومان پولهای به سرقت رفته را که هنوز خرج نشده بود کشف و ضبط کنند و مابقی پول‌هایی که خرج شده بود نیز در حساب‌های بانکی و اموال خریده شده شناسایی شد.

انتهای پیام/

R1370/P1010114/S2,20,21/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۵۷۴/بازداشت_اعضای_باند_سرقت_مسلحانه_از_سوپرمارکتها_و_خودروی_حمل_پول_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: