Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@02:47:43 GMT

نونهالان زنجانی در مسابقات ورزش‌های سه‌گانه بر سکوی سوم ایستادند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۶۲۷/نونهالان_زنجانی_در_مسابقات_ورزش_های_سه_گانه_بر_سکوی_سوم_ایستادند

نونهالان زنجانی در مسابقات ورزش‌های سه‌گانه بر سکوی سوم ایستادند

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان گفت: تیم نونهالان زنجان در مسابقات ورزش‌های سه‌گانه که در مشهد برگزار شد جایگاه سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

رسول مشهدلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به حضور تیم نونهالان ورزش‌های سه‌گانه در مسابقات کشورری اظهار داشت: تیم‌‌ نونهالان مقام سوم‌ مسابقات کشوری را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم نونهالان و نوجوانان استان زنجان در دهم‌ مردادماه عازم مسابقات کشوری در شهر مقدس قدم شده بودند.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان با بیان اینکه تیم‌‌ نونهالان استان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، تصریح کرد: این تیم زیر نظر علی مشهدلو مربی زحمتکش ورزش‌های سه‌گانه استان و تکنسین تیم بهنام علوی در مسابقات شرکت کرده بود.

وی گفت: احسان شاهمرادی، حمیدرضا عباسی‌درمشقانی، سینا نعمتی و مهدی انصاری اعضای تیم نونهالان را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری بانوان ابراز کرد: تیم دوگانه بانوان استان زنجان در لیگ ورزش‌های سه‌گانه کشور که در 21 مردادماه برگزار می‌شود، به شهر اراک اعزام‌ می‌شوند و امیدواریم این تیم همانند تیم نونهالان استان در مسابقات کشوری مقام بیاورد.

انتهای پیام/

R41375/P1357/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۶۲۷/نونهالان_زنجانی_در_مسابقات_ورزش_های_سه_گانه_بر_سکوی_سوم_ایستادند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: