Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@00:22:10 GMT

آمادگی ۱۵۶ کارخانه چای‌سازی گیلان و مازندران برای تحویل برگ سبز چای

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۶۲۸/آمادگی_۱۵۶_کارخانه_چای_سازی_گیلان_و_مازندران_برای_تحویل_برگ_سبز_چای

آمادگی ۱۵۶ کارخانه چای‌سازی گیلان و مازندران برای تحویل برگ سبز چای

لاهیجان -رئیس سازمان چای کشور از آمادگی ۱۵۶ کارخانه چای‌سازی گیلان و مازندران برای تحویل برگ سبز چای از کشاورزان چایکار خبر داد و گفت: تاکنون با ۵۰ کارخانه چای‌سازی انعقاد قرارداد بسته شده و بقیه در حال طی کردن مراحل عقد قرارداد با سازمان چای هستند.

به گزارش قدس آنلاین روابط عمومی سازمان چای کشور، محمدولی روزبهان با بیان اینکه فصل آغاز برداشت برگ سبز چای از نیمه نخست اردیبهشت ماه امسال است، اظهار کرد: امسال ۱۵۶ کارخانه چای‌سازی آماده تحویل برگ سبز چای از چایکاران گیلان و مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انعقاد قرارداد با ۵۰ کارخانه چای‌سازی در گیلان و مازندران خبر داد و گفت: بقیه کارخانه‌داران در حال طی کردن مراحل انعقاد قرارداد برای تحویل برگ سبز چای هستند ضمن اینکه امسال تعداد هشت کارخانه به تعداد کارخانه‌های قبلی اضافه شده است.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه امسال ۱۳ میلیارد تومان برای بهینه‌سازی و مصرف انرژی و تجهیز کارخانه مدرن چای‌سازی تسهیلات پرداخت شده است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بتوانیم محصول چای باکیفیت بیشتری تحویل کارخانه‌های چای‌سازی دهیم.

وی با تصریح بر اینکه بارندگی هوا ممکن است برداشت برگ سبز چای را به تأخیر بیندازد، خاطرنشان کرد: در صورت بارندگی هوا در مدت مذکور، تا اواخر اردیبهشت ماه امسال به صورت گسترده برگ چینی چای از باغ‌های گیلان و مازندران آغاز می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۶۲۸/آمادگی_۱۵۶_کارخانه_چای_سازی_گیلان_و_مازندران_برای_تحویل_برگ_سبز_چای را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: