Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@08:27:35 GMT

گفت و شنود/ حاجت!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۶۷۲/گفت_و_شنود_حاجت

گفت و شنود/ حاجت!

یارو دستش به آفتابه خورد ناگهان غول جادو بیرون آمد و گفت؛ یک حاجتت را برآورده می‌کنم. یارو گفت؛ یک خانه می‌خواهم. غول جادو گفت؛ مرد حسابی! من اگر خانه داشتم که توی آفتابه زندگی نمی‌کردم!

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: فرانسه شرکت تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی را که هر دو سال یک‌بار در پاریس برگزار می‌شود ممنوع کرد!

گفتم: ولی سال‌های گذشته تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه شرکت می‌کردند، چرا امسال حضور آنها را ممنوع کرده‌اند؟!

گفت: برگزارکننده امسال این نمایشگاه یک شرکت آمریکایی است که نه فقط حضور شرکت‌های ایرانی را ممنوع کرده بلکه به هیچ بازدیدکننده ایرانی هم اجازه ورود به نمایشگاه نمی‌دهد!

گفتم: نمایشگاه در خاک فرانسه برگزار می‌شود، یعنی دولت فرانسه حق دخالت در امور کشور خود را هم ندارد؟!

گفت: اگر حق دخالت داشت که دستور شرکت آمریکایی را بی‌چون و چرا اجرا نمی‌کرد!

گفتم: دولت خودمان که می‌گوید تمام کشورهای اروپایی پشت ایران ایستاده و به خاطر حمایت از ایران با آمریکا به مخالفت برخاسته‌اند!

گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست! فرانسه حتی حاضر نیست با یک شرکت آمریکایی مخالفت کند و علنا به ایران و ایرانی اهانت می‌کند آن‌وقت انتظار داری به خاطر حمایت از ایران با دولت آمریکا مخالفت کند؟! حیف از آن‌همه امتیاز مفت که به آنها داده‌ایم!

گفتم: یارو دستش به آفتابه خورد ناگهان غول جادو بیرون آمد و گفت؛ یک حاجتت را برآورده می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یارو گفت؛ یک خانه می‌خواهم. غول جادو گفت؛ مرد حسابی! من اگر خانه داشتم که توی آفتابه زندگی نمی‌کردم!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۶۷۲/گفت_و_شنود_حاجت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: