Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:33:08 GMT

زورگیری در جاده ساوه -تهران و غافلگیری سارقان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۶۹۲/زورگیری_در_جاده_ساوه_تهران_و_غافلگیری_سارقان

زورگیری در جاده ساوه -تهران و غافلگیری سارقان

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از زورگیری در محور ساوه_ تهران و دستگیری سارقات در دقایقی بعد از سرقت خبرداد.

سرهنگ خلجی افزود: ۲ سارق زورگیر که در محور قدیم ساوه_ تهران خودروی شهروندی را با تهدید به سرقت برده بودند، در عملیات سریع پلیس دقایقی بعد از سرقت دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۲ سارق دستگیر شده علاوه براین سرقت ساعتی پیش خودروی دیگری را در استان کرمانشاه سرقت کرده بودند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: سارقان به دلیل تمام شدن سوخت، خودروی سرقت شده از کرمانشاه را در جاده قدیم ساوه_ تهران رها کرده و برای سرقت جدید برنامه‌ریزی می‌کنند، که با سرعت عمل پلیس بلا فاصله بعد از سرقت دوم دستگیر می‌شوند.

وی تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی از این افراد در حال پیگیری است.

انتهای پیام / ج

زورگیری در جاده قدیم ساوه_ تهران و دستگیری سارقان در چند دقیقه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۶۹۲/زورگیری_در_جاده_ساوه_تهران_و_غافلگیری_سارقان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: