Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@10:10:14 GMT

جشن تولد فرزند شهید سبزعلی‌زاده در شهرداری صالحیه برگزار شد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۹۴۱۰۰/جشن_تولد_فرزند_شهید_سبزعلی_زاده_در_شهرداری_صالحیه_برگزار_شد_تصاویر

جشن تولد فرزند شهید سبزعلی‌زاده در شهرداری صالحیه برگزار شد+ تصاویر

جشن تولد فرزند شهید مازیار سبزعلی‌زاده به جهت تقدیر از خانواده شهدا در ساختمان شهرداری شهرصالحیه برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، جشن تولد ۱۱ سالگی زینب سبزعلی‌زاده فرزند شهید مازیار سبزعلی‌زاده به همت علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه و محمدرضا دهقان‌نیری رئیس شورای اسلامی شهرصالحیه و سایر اعضای شورا و با حضور محمدی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان و خانواده شهید در محل دفتر شهردار صالحیه برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که این اولین جشن تولد زینب خانم پس از شهادت پدرش می باشد که با اقدامی زیبا و پسندیده از جانب مسئولان بهارستانی به بهترین شکل ممکن و در فضایی شاد و صمیمی برگزار شد.

شهید مازیار سبزعلی زاده شهید عملیات تروریستی داعش در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) است، این شهید بزرگوار شغل شریف باغبانی فضاهای سبز اطراف حرم را بر عهده داشت.

برگزاری جشن تولد برای فرزند یازده ساله یک شهید را در طرح بزرگداشت مقام شامخ خانواده معزز شهدا از جمله حرکات قابل تقدیری می باشد که مجموعه مدیریت شهری صالحیه و اداره بنیا دشهید بهارستان به بهترین شکل آن را انجام دادند و زینب فرزند شهید سبزعلی‌زاده نیز از این اتفاق بسیار خوشحال و راضی می باشد.

گفتنی است؛ در پایان این جشن مسئولان بهارستانی با اهدا هدایایی به فرزند شهید سبزعلی‌زاده از وی تقدیر و تجلیل کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۱۰۰/جشن_تولد_فرزند_شهید_سبزعلی_زاده_در_شهرداری_صالحیه_برگزار_شد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: