Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@00:31:31 GMT

خودکشی شراره رخام با تفنگ + عکس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۴۲۲۲/خودکشی_شراره_رخام_با_تفنگ_عکس

خودکشی شراره رخام با تفنگ + عکس

رکنا: شراره رخام عکسی آرشیوی از پشت صحنه یک فیلم را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، رخام در این پست، نظر دنبال‌کنندگان صفحه‌اش را درباره خودکشی پرسیده است.

شراره رخام، بازیگر سینما و تلویزیون عکسی عجیب از خودش با اسلحه‌ای بر شقیقه را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

او در توضیح این عکس نوشت: «نظر شما در مورد این نوشته آقای شاملو چیه ؟ هر کس یه جور خودکشی میکنه ! یکی دیگه آرزویی نمی‌کنه! یکی دیگه شیک نمی‌پوشه! یکی هم دیگه از خود عکس نمی‌گیره! اون یکی دیگه به دیگران محبت نمی‌کنه!و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به این ترتیب یک‌سریا تو 30 سالگی می‌میرن و تو 80 سالگی دفن می‌شن !! (احمد شاملو) (عکس از مجید گلسفیدی نازنین)»خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماجرای شوم نیمه شب لادن 23 این زن مرده اشتباهی دفن شد + عکس قتل فجیع فرنگیس و دختر ناشناس در بلوک 5 تهران + عکس صحنه قتل آزادی یک فرمانده ایرانی از دست داعشی ها! + جزییات ۹ واقعیت در مورد ارتش بن‌سلمان / جاسوس ولیعهد سعودی را بشناسید عکس زن چادری در گورستان برفی غوغا کرد! + جزییات قتل فجیع حقوقدان منتقد دکتر فرشید هکی در تهران + جزییات و عکس این پزشک در ایرانشهر راز بی شرمانه ای داشت! خاشقجی ابتدا تلفنی با بن سلمان حرف زد و بعد کشته شد! / 4 تماس با ولیعهد در روز قتل ماجرای قتل جنجالی دکتر تهرانی چه بود ؟ / خانواده هکی فاش کردند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۲۲۲/خودکشی_شراره_رخام_با_تفنگ_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: