Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@07:11:24 GMT

مسابقه نقاشی با موضوع زلزله در دبستان مهر فلق برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۲۷۱/مسابقه_نقاشی_با_موضوع_زلزله_در_دبستان_مهر_فلق_برگزار_شد

مسابقه نقاشی با موضوع زلزله در دبستان مهر فلق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از مدیریت بحران شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت 5 دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی، مدیریت بحران شهرداری تبریز اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان نمود.

حسن نژاد مدیر بحران شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: آموزش مطلوبتر کودکان از طریق اجرای آموزش های عملی، در اولویت برنامه های این مدیریت قرار دارد و در همین راستا مسابقات نقاشی ویژه کودکان در مدارس سطح شهر برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین مراسم که دبستان مهر فلق برگزار شد علاوه بر برگزاری مسابقه نقاشی، آموزش های لازم نیز به دانش آموزان ارائه شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۲۷۱/مسابقه_نقاشی_با_موضوع_زلزله_در_دبستان_مهر_فلق_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: