Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@11:55:42 GMT

اعزام برای دفاع از رتبه اول سال گذشته

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۲۹۳/اعزام_برای_دفاع_از_رتبه_اول_سال_گذشته

اعزام برای دفاع از رتبه اول سال گذشته


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن ویژه بانوان از فردا، 9 فروردین آغاز می‌شود.
زهرا قربانی، حافظ کل قرآن از فردا رقابت قرآنی خود را با بانوان دیگر کشورهای اسلامی آغاز خواهد کرد تا توانمندی بانوان ایرانی را در عرصه فعالیت‌های قرآنی بار دیگر به همگان نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم‌اکنون فرودگاه ابوظبی را به مقصد اردن ترک کرده است.
دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن در حالی از 9 تا 14 فروردین‌ماه ادامه دارد که در دوره گذشته این مسابقات «سما بابایی» حافظ روشندل قرآن کریم، موفق به کسب رتبه نخست این مسابقات شده بود.
زهرا قربانی، متولد سال 1374 در شهر اصفهان و دانشجوی رشته علوم تربیتی، این روزها سخت مشغول مرور محفوظات خود بود تا نماینده‌ای شایسته برای جمهوری اسلامی ایران باشد. در ادامه گفت‌وگویی با این حافظ کل قرآن در مورد شرایط وی برای حضور در مسابقات و میزان آمادگی‌ای که به دست آورده است، صورت گرفت که در ادامه می‌خوانید؛
زهرا قربانی در مورد نحوه حضور در مسابقات بین‌المللی کشور اردن به ایکنا، گفت: بعد از اینکه در مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان و در سال 95 رتبه اول را کسب کردم، به دوره ارزیابی قاریان و حافظان جهت انتخاب برای اعزام به مسابقات بین‌المللی دعوت شدم.
وی افزود: در دوره ارزیابی که در روزهای پایانی سال 95 برگزار شد، از نفرات برگزیده 10 دوره اخیر مسابقات سراسری قرآن، دعوت به عمل آمده بود که پس از یک آزمون سخت به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن انتخاب شدم.
قربانی با تأکید بر اینکه مسابقات قرآن کشور اردن اولین رقابت بین‌المللی است که در آن حضور می‌یابم، گفت: در مسابقات داخلی اما در رقابت‌های بسیار زیادی حضور یافته و رتبه‌های متنوعی را کسب کرده‌ام که از جمله آنها می‌توان به کسب رتبه اول و دوم رشته حفظ 20 جزء در مقطع شکوفه‌ها، رتبه اول و دوم حفظ 20 جزء بزرگسالان اشاره کرد.
این حافظ کل قرآن در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با ایکنا در مورد اطلاعاتی که در مورد رقابت‌های کشور اردن دارد، گفت: اطلاعات چندانی از این مسابقات ندارم، اما امیدوارم بتوانم قبل از مسابقات از آئین‌نامه اطلاعاتی بدست آورم.
وی اظهار کرد: با افرادی که در سال‌های قبل به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور داشته‌اند ارتباطات داشتم. تنها اطلاعات من در مورد این مسابقات این است که تا دو سال پیش رقابت‌ها همراه با تفسیر قرآن بوده است، اما از سال قبل بخش تفسیر از رقابت‌ها برداشته شده است و ظاهراً مسابقات تنها در رشته حفظ کل برگزار می‌شود.
قربانی همچنین در مورد داشتن استاد راهنما و همراه در مسابقات اردن نیز افزود: همسرم، همراهم خواهد بود و از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شده است که سفارت ایران در اردن، همکاری لازم را خواهد داشت.
وی افزود: به ما گفته شده است که در کشور اردن و در سفارت، راهنمایی‌های لازم صورت خواهد گرفت، همچنین قرار شده است تا آنجا آئین‌نامه کاملاً برای من توضیح داده شود.
قربانی در پایان در مورد میزان آمادگی که برای حضور در این رقابت‌ها به دست آورده است به ایکنا گفت: از روزی که متوجه شدم به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور خواهم یافت، تمرینات خودم را جدی‌تر کردم و امیدوارم بتوانم در این مسابقات موفق شوم و حق به حقدار برسد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۲۹۳/اعزام_برای_دفاع_از_رتبه_اول_سال_گذشته را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: