Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:11:07 GMT

۹۵ درصد رودخانه خرم‌آباد لایروبی شده است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۳۰۲/۹۵_درصد_رودخانه_خرم_آباد_لایروبی_شده_است

۹۵ درصد رودخانه خرم‌آباد لایروبی شده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ وحید رشیدی، شهردار شهر خرم آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد طی یک ماه گذشته اقدام به لایروبی رودخانه خرم‌آباد کرده و ۹۵ درصد این کار انجام و مابقی در حال اجرا است.

وی افزود: تمامی کانال‌ها و جداول شهر خرم‌آباد پاکسازی و مانع‌برداری شده، با این وجود بایستی تمهیداتی در خصوص سیلاب‌های خارج شهر که وارد شهر شده انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه آبخیزداری باید فکری به حال آب‌های بالادست کرده، بیان داشت: چهار میلیارد برای دفع آب‌های سطحی تخصیص یافته که ۱۰۰ میلیون آن تحقق یافته است.

رشیدی گفت: طی یک موافقت‌نامه یک میلیارد تومان اعتبار برای دفع آب‌های سطحی و ۲ میلیارد تومان برای جایگزینی پل‌های موقت در نظر گرفته شده که تاکنون پرداختی انجام نشده و انتظار پیگیری می‌رود.

وی با تاکید بر تامین اعتبار برای تجهیزات آتش‌نشانی، یادآور شد: مقداری از امکانات و تجهیزات برای آتش‌نشانی خریداری شده، اما ناکافی بوده و نیازمند تامین اعتبار است.

شهردار خرم‌آباد افزود: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته، ۲۰۰ میلیارد تومان برای دفع آب‌های سطحی مورد نیاز است.

انتهای پیام/د

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای دفع آب‌های سطحی شهر مورد نیاز است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۳۰۲/۹۵_درصد_رودخانه_خرم_آباد_لایروبی_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: