Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-03-29@12:52:32 GMT

شرور عنبرآبادی را دار زدند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۳۷۵/شرور_عنبرآبادی_را_دار_زدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از اجرای حکم قصاص یکی از افراد شرور و سابقه دار این شهرستان خبر داد و گفت: محکوم علیه سوابق و محکومیت های متعدد کیفری از جمله سرقت، ضرب وجرح و قتل در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده بود. یوسف سبحانی با بیان اینکه متهم در آخرین جنایت خود مرتکب قتل یکی از سرمایه گذران این شهرستان شده بود، اظهار کرد: حکم اعدام (ر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خ) صبح امروز ( 21 شهریور ماه ) با حضور اعضای شورای تامین شهرستان در ملاء عام اجرا و این شرور به دار مجازات آویخته شد.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: رسیدگی به این پرونده به جهت اینکه موجب جریحه دار شدن احساسات مردم این منطقه شده بود در دستور کار ویژه دستگاه قضائی قرار گرفت.
وی عنوان کرد: پرونده در مدت زمان قانونی در مراجع قضایی شهرستان و استان مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از تایید حکم قصاص نامبرده در دیوان عالی کشور و صدور اذن اجرای حکم از سوی ریاست قوه قضائیه، صبح امروز حکم محکوم علیه در ملاء عام اجرا گردید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در خصوص آخرین جنایت محکوم علیه، یادآور شد: مقتول (کرامت دهدشتی) شامگاه هشتم آبان سال 94 توسط آدم ربایان به سرکردگی (ر.خ) در باغ کشاورزی خود در شهر دوساری ربوده شد و با توجه به مقاومت مقتول مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفت که بر اثر شدت جراحات جان باخت.
وی بیان کرد: پس از 20 روز تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد و پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پیچیده، قاتل به نام (ر.خ) در محل مخفیگاه اش در شهرستان رودبارجنوب شناسایی و دستگیر شده بود.
وی گفت: در این رابطه 6 متهم در شهرهای مختلف دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان دستگیر و از این تعداد چهار نفر با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده بودند.
دادستان عنبرآباد افزود: علت و انگیزه اصلی قتل اخاذی و سرقت خودروی لوکس خارجی مقتول بوده است.
سبحانی تصریح کرد: دستگاه قضایی بشدت با هر گونه اخلال در نظم عمومی و کسانی که آرامش و امنیت جامعه را سلب کنند برخورد سریع قاطع و قانونی خواهد کرد.
شهرستان عنبرآباد در فاصله 270 کیلومتری جنوب مرکز استان قرار دارد.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۳۷۵/شرور_عنبرآبادی_را_دار_زدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: